vineri, 2 septembrie 2011

COMUNICAT - Cerem arestarea imediata a tamplarului–ospatar Traian IGAS

Referitor la noua sigla a IPJ Covasna
In Constitutia Romaniei exista urmatoarele prevederi inca neabrogate de tradatorii portocalii-rosu-alb-verzi:
1. Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil (art. 1, al.1);
2. In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie (art.1 , al.5);
3. Suveranitatea nationala apartine poporului roman care o exercita, prin organele sale reprezentative ... (art.2, al.1);
4. Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu ( art.2, al.2);
5. Teritoriul Romaniei este inalienabil (art.3, al.1);
6. Frontierele tarii sunt consfintite prin lege organica, cu respecatrea principiilor si a celorlalte norme, general admise, ale dreptului international (art.3, al.2);
7. Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, in comune, orase si judete......... (art.3, al.3), (asadar nu exista regiuni, nu exista tinuturi cum ar fi „Tinutul Secuiesc” si exista un judet numit Covasna, nu ” Trei Scaune”);
8. Statul are ca fundament unitatea poporului roman si solidaritatea cetatenilor sai (art.4, al.1);
9. Romania este patria comuna si indivizibila a tuturor cetatenilor sai, fara deosebire de rasa, de nationalitate, de origine etnica, de limba, de religie....... (art.4, al.2);
10. Statul recunoaste si garanteaza persoanelor apartinand mionoritatilor nationale, dreptul la pastrarea, la dezvoltarea si la exprimarea identitatii lor etnice, culturale, lingvistice si religioase (asadar nu este vorba despre criterii etnice de organizare administrativ teritoriala) , (art. 6, al. 1);
11. Masurile de protectie luate de stat pentru pastrarea, dezvoltarea si exprimarea identitatii persoanelor apartinand minoritatilor nationale, trebuie sa fie conforme cu principiile de egalitate si de nediscriminare in raport cu ceilalti cetateni romani (se exclude, asadar, segregarea pe criterii etnice), (art.6, al.2);
12. Stema tarii si sigiliul statului sunt stabilite prin legi organice (art.12, al.4);
13. In Romania, limba oficiala este limba romana (art.13);
14. Cetatenii sunt egali in fata legii si autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari (art.16, al.1);
15. Nimeni nu este mai presus de lege (art.16, al.2);
16. Fidelitatea fata de tara este sacra (art.54, al.1);
17. Cetatenii, carora le sunt incredintate functii publice, precum si militarii, raspund de indeplinirea cu credinta a obligatiilor ce le revin si, in acest scop, vor depune juramantul cerut de lege (art.54, al. 2).
Juramantul de credinta depus si de cei doi segregationisti de la IPJ Covasna, comisarii sefi de politie Ioan ARON si Jakab Albert–Toth, care au initiat tradarea, supunand-o spre aprobare lui Traian Igas, dar si de catre Traian Igas, care a consfintit-o prin ordin, este urmatorul:
„Jur sa-mi daruiesc toata puterea si priceperea pentru propasirea spirituala si materiala a poporului roman, sa respect Constitutia si legile tarii, sa apar democratia, drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor, suveranitatea, independenta, unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!”(art. 82, al. 2).
Toate aceste articole din Constitutie si multe altele au fost incalcate deliberat de cei doi comisari sefi de politie, secesionisti, de la Covasna, care au propus schimbarea stemei IPJ Covasna, prin inlocuirea stemei Romaniei cu stema in limba ungara HAROMSZEK (Trei Scanue) din vremea ocupatiilor austro- ungara si horthysta.
In cadrul procesului de distrugere prin „reforma si rebranduire” a MAI, Traian IGAS a emis Ordinul 126/17.06.2011, prin care a completat ordinul anterior nr. 490/2008, privind insemnele heraldice ale structurilor MAI, consfintind tradarea. Avem, asadar, „politie secuiasca” in Covasna. Nu ne intereseaza daca numitul Traian IGAS este tradator sau doar, pur si simplu, marginit si incult. In ambele situatii, cerem demisia si arestarea lui imediata, sub acuza de inalta tradare. Deasemena, solicitam arestarea imediata a celor doi comisari sefi segregationisti de la Covasna. In caz contrar, vom actiona in baza art.55, al.1 din Constitutia Romaniei, care prevede: „Cetatenii au dreptul si obligatia sa apere Romania”!
Honor et Patria! Vae Victis!
Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU





Studiu BNS:
Cauzele deficitului bugetului pentru pensii în România.

Blocul Național Sindical a lansat un nou studiu al Biroului pentru observarea pieței muncii și a calității locurilor de muncă. Cercetarea "De ce nu sunt bani pentru pensii - cauzele deficitului bugetului asigurarilor sociale de stat și soluții alternative" a fost coordonată de conf.univ.dr.Liviu Voinea.

La nivel european, dintre toate statele care garantează o pensie minimă, cel mai ridicat nivel al acesteia se înregistrează în Luxemburg, stat în care depășește 1500 de euro pe lună. Un cuantum ridicat al pensiei se regăsește și în Austria, unde pensia minimă variază între 772 și 1.125 de euro, la care se mai adaugă un supliment de 80 de euro pentru persoanele ai căror copii nu și-au finalizat studiile.

Țările din fostul bloc comunist oferă cele mai mici pensii minime garantate. Acestea nu depășesc 200 de euro. Cel mai mic cuantum din cadrul statelor UE este atins în Bulgaria, țară în care pensionarii au asigurată o pensie minimă de 70 de euro. În cazul României, situația nu este semnificativ mai bună, întrucât pensia minimă garantată este de 81 de euro pe lună.

În ultimii ani, în contextul îmbătrânirii populației, a crescut simțitor și nivelul cheltuielilor cu pensiile în PIB. Media la nivelul Uniunii Europene a fost de 11.73 % în 2008, mai mare cu 4.27 % față de media înregistrată în țara noastră. Cu toate acestea, situația din România nu trebuie neglijată, având în vedere faptul că peste 51% dintre gospodăriile din România înregistrează venituri din pensii. Dintre acestea 33.51% sunt beneficiari ai pensiilor din asigurări sociale pentru vechime în muncă și limită de vârstă.

În ceea ce privește cauzele care stau la baza deficitului actual al bugetului asigurărilor sociale de stat trebuie să avem în vedere evoluția economică din ultimii ani, precum și deciziile politice care au afectat domeniul.

58.07% din deficitul bugetului asigurărilor sociale de stat este rezultatul anumitor decizii politico-economice care s-au luat în perioada 2007-2011 (introducerea pilonului II de pensii, introducerea pensiei minime sociale garantate, intrarea în sistemul public de pensii a beneficiarilor proveniți din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională, reducerea salariilor din sectorul bugetar, precum și introducerea pensiei minime garantate), dar o contribuție semnificativă a avut-o și scăderea dramatică a numărului de locuri de muncă, atât în sectorul de stat, cât și în cel privat. În plus, creșterea pensiilor în anii 2008-2009 a dus la un deficit cronic de 41.93 % din total.

Pentru echilibrarea bugetului, studiul prezintă două ipoteze extreme, care presupun modificarea a două dintre variabile(fie numărul de salariați, fie salariul mediu pe economie):

* Menținerea salariului actual, dar crearea a încă 1.700.000 de locuri de muncă
* Menținerea efectivului de salariați, dar creșterea salariului mediu pe economie cu 750 de lei.

http://www.costelgilca.ro/stiri/document/1796/studiu-bns-cauzele-deficitului-bugetului-pentru-pensii-in-romania.html....extras....