miercuri, 30 iulie 2014



                         CANDIDATURA PE TARABA,
                       La tarab (după George Coşbuc)
                                         (preluare dupa net)
 La Ponta vine un secui, Cu o pălincă şi un pui.
  „La mine nu sunt  neam de dac,    
   Nici de maghiar, dar tot un drac,  asta vrei să spui.
  Secuii toţi la mine vrut Să vin la Bucureşti marşrut,  
 Că la Ţinutul Secuiesc S-a zis că numai eu tocmesc
  Să dai ce noi cerut.
  De la Tv noi ai aflat Că tu puţin cam dezumflat,  
  Că protocol făcut cu Crin,      
  El fost un prunc adulterin   Şi vrei noi aliat.
 Dacă pe unguri tu respecţi, Să dai la Hunor  trei prefecţi,  
  Să dai  mulţi secretari de stat,  Să faci la „Bolyai” decanat,
 Că altfel tu regreţi!   De ministere, ce să spui?  
  Pe Hunor  trebuie să pui Cultura voastră  să conduce,
  Pe voi, românii, să educe,
  Să facem toţi secui!
  Ai mei secui nervoşi un pic, Să potoleşti la ei, eu zic,
 Că pun  iar tricolor pe foc,
 Dacă la noi tu nu faci joc     Şi nu rezolvi nimic!
 Ei dat la tine şi palinca Şi un pui fript, dar nu bei inca,
  Eu  vrei la tine mintea trează,  Mai stai un pic, nu ospătează
  Sau joacă huţulinca!”
  Lui Ponta ochii i s-aprind, Nu doar de puiul aburind
  Se lasă dus,  cuprins de vrajă,
Şi nici de-mpăturita glajă.
 El are doar un gând.  „Ţinutul Secuiesc primeşti?”  
O!!! Ponta, chit de darnic eşti! Mai  mult dechit ai cerut Bela Sau Hunor,    tinerul acela
 Pe care tu peţeşti.
 Dar eu sunt hotărât secui Şi stau aici, betut in cui,
 Să dai la  mine un ucaz Şi, ca să nu avem necaz,
 Te rog ştampil să pui!
Acum te-mbrăţişez fratern,
Că eu la drum urgent aştern!
Tu ia palinca, ia şi pui,
Eu merg la Hunor iute spui
Să  intre la Guvern!”