marți, 15 martie 2011

Comunicat

16.03.2011
Situatia actuala a creat doua variante de lucru:
a-membrii care au primit raspuns la contestatii,
b-membrii care nu au primit raspuns.
a - Membrii filialei care au primit raspunsul la contestatie, vor prezenta la permanenta, in cite trei exemplare urmatoarele documente:
- răspunsul la contestaţie;
- plicul în care s-a primit răspunsul;
-se scrie pe fiecare document “conform cu originalul” şi se semnează;

b - Membrii filialei care nu au primit raspunsul la contestatie sint obligati sa comunice la sediul filialei faptul ca au trecut cele 45 de zile si nu au primit raspunsul, situatie in care vor intocmi si depune la permanenta o declaratie in care obligatoriu va mentiona:
- faptul ca nu a primit in termenul legal raspunsul la contestatie si
- faptul ca doreste, sau nu sa actioneze in justitie pentru recunoasterea gradului si a calitatii de cadru militar in rezerva si retragere
2. La primirea unei decizii noi, ca raspuns la contestatia facuta si numai daca este cazul :
-contestă decizia, în scris, folosind acelaşi model ca la decizia din ianuarie 2011 adresându-se emitentului în 3-5 zile de la primire.
Membrii de sindicat care au primit decizia de pensie si sint multumiti de cuantumul primit, vor instiinta conducerea filialei prin depunerea la permanenta a unui act in scris mentionind ca:
a - se retrage de la continuarea actiunii in justitie,
b- sau doreste sa actioneze in justitie pentru recunoasterea gradului si a calitatii de cadru militar in rezerva si retragere!
P.S.
Ne rezervam dreptul de a va solicita orice modificare, in functie de precizarile si completarile ce se fac!
Preşedintele Filialei 1 Suceava S.C.M.D. Col.(r) Coca Ion