duminică, 29 ianuarie 2012

Protest cu banderola
Conducerea SCMD, lideri ai revolutionarilor de la Timisoara si liderii diasporei romanesti din Germania au avut concomitent aceeasi idée: o zi de protest, in care oamenii din intreaga tara, membri sau nu ai SCMD, membri sau nu ai CNSC, sa protesteze fata de regimul corupt si dictatorial purtand o banderola alba.
In curand, SCMD va primi ca sponsorizare din Germania 1000 de astfel de banderole, pe care scrie “Jos Basescu!”.
Gasind ideea romanilor din Germania mai completa si mai aproape de sufletul a 90% dintre cetatenii Romaniei, propunem tuturor membrilor SCMD si, in acelasi timp, propunem tuturor ONG-urilor si sindicatelor care constituie CNSC, sa ia in calcul aceasta forma de protest, pe care sa o adoptam ca actiune de lupta in cadrul razboiului imagologic cu Puterea, la urmatoarea sedinta a delegatilor CNSC.In ceea ce ne priveste, consideram ca intreaga luna martie ar trebui sa fie o luna a protestului cu banderola.Va informam, totodata, ca, paralel cu protestele care continua in Tara si in Piata Universitatii, SCMD a organizat pichetarea zilnica a Palatului Cotroceni, la “Monumentul Leu”, actiune care va continua si in luna februarie.Jos dictatura!

Cu stima,PRESEDINTELE SCMD,Col. (r) dr. Mircea DOGARU
MULTUMIRI! CONTINUAM! In atentia tuturor membrilor SCMD si ai Consiliului National al Societatii Civile (CNSC), participanti la actiunile de protest din 24 ianuarie


Doamnelor si domnilor,


In numele Comitetului Director al SCMD va transmit calduroase multumiri pentru entuziasta dvs. participare la actiunile de protest din 24 ianuarie a.c. S-a demonstrat ca adevarata Societate Civila nu sunt kominternistii “de buna calitate”, care ne intoxica de 22 de ani cu metode deprinse de la parintii lor stalinisti, si pe care ii cheama astazi in ajutor presedintele incoltit, ci noi, cei care, romani din tara sau din diaspora, furati, mintiti, tinuti departe de actul politic decizional, ne-am adunat pentru a ne uni fortele in actiunea de rasturnare a unui odios regim de dictatura personala: militari, politisti, lucratori in penitenciare sau servicii, in rezerva si retragere, alaturi de revolutionari autentici, constructori si mineri, alaturi de studenti si tineri profesori, diplomati si artisti, alaturi de muncitori, ceferisti, pensionari din toate domeniile de activitate, medici, lucratori sanitari si grefieri, functionari, magistrati, etc., grupati in sindicate si ONG-uri.


I-am speriat in Tara, i-am speriat in Capitala, i-am speriat indeosebi pentru curajul de a arata, dupa 22 de ani, ca minciuna se propaga inca prin televiziunea publica, platita din banii nostri!


Kominternistii au tipat, ca din gura de sarpe, ca vrem dictatura! Nu! Vrem inlaturarea dictatorului si a slugilor lui!


Capitalism inseamna ca pe banii nostri sa cumparam marfa pe care o dorim, nu sa inghitim ceea ce ne baga pe gat un regim tradator, ticalos si corupt! Am cerut conducerii televiziunii sa respecte legea care ne-a limitat noua, tuturor, dreptul la munca. Pensionabila de mult, “Doamna Cacofonie” sau “Tovarasa Colonel” (cum i se spune pe culoarele institutiei, desi noi am inclinat spre termenul tovarasa comisar, fost rosu, actualmente portocaliu) Rodica Culcer, continua sa incaseze din banii nostri, lunar, circa un sfert de milion de lei, sub forma si de pensie si de salariu, ba impinge nesimtirea la extrem, solicitand si bani pentru ore suplimentare de pana la 25.000 de ore /an. Pentru toate acestea, improasca venin asupra noastra, isi aduna slugile, adica nefericitii care se considera jurnalisti, sa hamaie in sprijinul Basescului, taie si spanzura in respectiva institutie, sub ochii neputinciosi ai conducerii, pe care o ameninta cu “OCL Alimentara”. Sfidand toate normele, si-a asigurat aparitia otravita pe post pana la sfarsitul mandatului Basescului, facand, in calitate de pensionar, si un contract de colaborator extern - realizator de emisiune, pe o perioada de 3 ani.


Prezenta manifestantilor din Piata Victoriei la portile TVR, cu o coloana de mars de peste 10.000 de participanti, a trezit sperante in randul lucratorilor acestei institutii!


Asadar, nu ca o replica la magarescul atac al “tovarasei gradul”, din seara zilei de 25 ianuarie, ci in perspectiva sedintei Consiliului de Administratie al TVR, care va avea loc marti, 31.01.2012, ora 10.00, va rugam sa transmiteti membrilor acestuia, in numele dvs. personal si al sindicatului/ONG-ului din care faceti parte, urmatorul protest:


“IN ATENTIA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL TELEVIZIUNII ROMANE


Protest


Ca membri ai Consiliului National al Societatii Civile organizata si hotarata sa lupte pana la victoria finala, impotriva regimului dictatorial, tradator, ticalos si corupt,
in calitate, de asemenea, de comanditari platitori ai emisiunilor Televiziunii Nationale,
va cerem cu hotarare sa anulati orice fel de contract de prelungire a colaborarii pensionarei Rodica Culcer, sluga de tip kominternist a dictatorului, cu institutia dvs.
In caz contrar, protejandu-ne investitia financiara pe care o facem in institutia dvs., vom solicita oficial ANI, DNA, ANAF si comisiilor parlamentare responsabile sa verifice legalitatea retribuirii sub diverse forme, de catre TVR, a numitei Rodica Culcer, in perioada 2005-2012. De asemenea, vom decide, in cadrul CNSC, pichetarea prelungita a sediului TVR pana cand aceasta institutie isi va justifica dreptul de a incasa sume de la cetatenii Romaniei, cu alte cuvinte calitatea de televiziune publica.”


Doamnelor si domnilor colegi,


Va punem la dispozitie adresele de e-mail ale membrilor Consiliului de Administratie al TVR:


"Alexandru Lazescu" , "alexandru.lazescu@directa.ro" , "ada_mesesan@yahoo.com" , "anne_juganaru_ro@yahoo.com" , "baba@gov.ro" , "cbranzan@yahoo.com" , "Cristian Nitulescu" , "sebesi.karen@gmail.com" , "lucia.longin@yahoo.com" , "raico.cornea@yahoo.com" , "nicoleta.vera@gmail.com" , "paulcalinbotez@yahoo.com" , "Sorin Burtea" , "Traian Barbulescu"


Cu multumiri,
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU

Publicat de revederi12 la 18:45 Trimiteţi prin e-mail Postaţi pe blog!Distribuiţi pe Distribuiţi pe
Facebook4 comentarii:

AnonimJan 28, 2012 11:03 AM
Trebuia sa intram peste ei in 24 ianuarie,altfel ca si ceilalti slugoi, nu vor pleca de bunavoie.Dar ,la urmatorul miting sa nu-si mai faca iluzii.Asa cum bine spuneti, trebuie sa ne ingrijim singuri de cum ni se folosesc banii.Cetatenii nostri inca sufera de boala indiferentei.Inca n-au invatat sa ceara socoteala mandatatiilor, sa raspunda de cum cheltuiesc banii nostri.Aroganta si nesimtirea acestor ticalosi sa cladit pe furtul masiv al banilor nostri.Daca eram vigilenti nu se ajungea aici.Col(rz.)Gh.Stanciu
RăspundeţiŞtergere

GhitaJan 28, 2012 01:07 PM
Chiar asa se intampla? E adevarat ca Rodica Culcer cumuleaza pensia cu salariul de la sta? Cum, se poate???!!!!!!
RăspundeţiŞtergere
dragosJan 28, 2012 01:25 PM
Chipurile nu cumuleaza pensia cu salariu. Ea are contract de colaborare sau de drepturi de autor(nu stiu exact) cu TVR. Basistii considera ca in cazul ei nu se cumuleaza pensia cu salariu prin contactul de colaborare.Cica ce face ea este o "creatie" si poate fi platita de la stat.Este o gaselnita pentru ca unii,lingaii si pilosii,sa poata lucra, mai bine zis sa poata lua bani, de la stat.Dragos Icleanu
RăspundeţiŞtergere

bacaoanulJan 29, 2012 01:55 AM
Culcer este director, deci are statut de functionar public de conducere; nu poate fi director prin colaborare. Noi suntem considerati prosti. Nu mai merge cu "am onoarea",;intelegeti ca in Guvern si in partide, grangurii mari sunt interlopi mai periculosi ca pe strada. In lupta cu interlopii, cine scoate primul pistolul , traieste.
RăspundeţiŞtergere

luni, 23 ianuarie 2012

luni, 23 ianuarie 2012

Bancul zilei!
Băsescu se scoală dimineaţa la Vila de la Scroviştea. Afară ninsese, totul era feeric.
Iese în prag, se întinde, când, deodată încremeneşte: pe zăpada imaculată era scris cu urină "Mâine vei muri !".
Agitaţie, Poliţie, SRI, SIE, DIE, etc. Cercetări, probe, amprente.
A doua zi vine şeful SRI:
- Au venit două probe de la laborator şi am o veste proastă şi una foarte proastă pentru dumneavoastră.
- Zi-o pe aia proastă.
- Au ieşit probele de urină şi urina e a lu' Boc.
- Oamenii mei ! Oamenii mei au tradat ! Ce veste poate fi mai proastă decât asta ?
- A ieşit şi proba grafologică; scrisul e a lu' Udrea ...
Publicat de Lucian DIMITRIU la 01:05 Trimiteţi prin e-mail Postaţi pe blog!Distribuiţi pe TwitterDistribuiţi pe Facebook

duminică, 15 ianuarie 2012

24 Ianuarie – Piata Victoriei, miting urmat de mars asupra Televiziunii Antiromane si Antinationale
- In atentia tuturor participantilor din partea Societatii civile –


Doamnelor si domnilor, membri ai Consiliului National al Societatii Civile,
Ceea ce se intampla in aceste zile, in Capitala si in toata tara si, speram sa continue pana in 23 ianuarie, se numeste “Pregatirea de artilerie”. Noi, semnatarii Programului de actiune numit Platforma Civica, am anuntat inca din 7 octombrie, la mitingul organizat cu prilejul Zilei Internationale a Muncii Decente, ca sporirea nejustificata, ca numar si cuantum a taxelor si impozitelor, cresterea la fel de nejustificata a preturilor, scaderea dramatica a veniturilor, cresterea nesimtita a sumelor datorate la intretinere, pe fondul lipsei de bani dupa sarbatorile de iarna, restrangerea accesului la medicamente si actul medical pentru majoritatea romanilor, vor scoate lumea in strada in ianuarie 2012, momentul culminant fiind atins dupa 20 ianuarie. Ca atare, SCMD a anuntat inca din 7 octombrie, ca isi asuma, in cadrul si pentru toti membrii Consiliului National al Societatii Civile, format astazi, deocamdata, din 103 sindicate (independente sau organizate in federatii) si ONG-uri (fundatii, asociatii, uniuni) organizarea manifestarilor de protest din 24 ianuarie.
Incercand dezamorsarea evenimentului, prin devansare si provocari menite sa-i permita inasprirea legislatiei, cel autoales presedinte al Romaniei a hotarat sa deschida, la cacealma, o partida de poker cu natiunea. Antrenat de o echipa specializata in diversiune, evident straina, cu ani in urma, a recurs la teoria “supapelor”, lazaroii lui chemand lumea dezorganizat, pe grupuri mici, in devans, prin utilizarea Internetului, sa-si exprime nemultumirea, dar … a pierdut! Reluarea in mic a scenariului Decembrie 1989 a esuat, pentru ca Raed Arafat nu este Laszlo Tokes ci un profesionist si un umanist autentic, de mult bun simt, iar in strada s-a manifestat si continua sa se manifeste disperarea unei intregi natiuni si ura in cea mai pura stare. O ura indreptata nu impotriva unei persoane sau a unui grup de personae, ci, instinctiv, impotriva unui REGIM CORUPT SI ANTINATIONAL care trebuie sa dispara!
Ziua aleasa a fost, ca de obicei, o zi cu semnificatii – 13 ianuarie, asadar o zi a ghinionului. Ghinion pentru ei , nu pentru noi!
Inca din 13 ianuarie, televiziunea antinationala, prin TVR Info, a anuntat ca la toate manifestarile, in toate orasele, participa membri ai SCMD. Sigur ca participa, dar nu organizat si ca urmare a unui plan, ci individual, ca cetateni ai Romaniei, mai disperati poate decat toti ceilalti, pentru ca, incalcandu-se “Principiul sperantei legitime”, au fost indemnati sa se indatoreze la banci, pe motiv ca au stabilitate financiara iar astazi veniturile lor au fost facute tandari. Dar noi avem educatie militara, stim cum se organizeaza si se duce o batalie, drept care, imbratisand propunerea venita de la Filiala 1 Craiova a SCMD, solicitam pe aceasta cale, tuturor filialelor SCMD din tara, dar si tuturor sindicatelor si ONG-urilor componente ale Consiliului National al Societatii Civile, sa ceara rapid primariilor aprobari pentru mitinguri si pichetari, pentru zilele urmatoare, pana la 23 ianuarie inclusiv.
Noi, Consiliul National al Societatii Civile, avem un program concret, cu obiective concrete. Acesta se afla la tradus si va fi transmis lumii in limba engleza. Varianta in limba romana o gasiti pe pagina de Internet a SCMD. In plus, luni, 16 ianuarie, delegatii sindicatelor si ONG-urilor componente ale CNSC, se vor pune de acord asupra preambulului (expunerii de motive) care va insoti acest program ce urmeaza a fi depus oficial la Cotroceni, Guvern si TVR pe data de 24 ianuarie. Preambulul nu va contine numeroasele incalcari de catre Putere (presedinte, Guvern, majoritatea parlamentara) ale Constitutiei Romaniei si legislatiei europene, ci, in primul rand, solutiile vizand schimbarea rapida a unui regim putred si corupt:
1. Demisia presedintelui Romaniei;
2. Organizarea de alegeri anticipate SEPARATE, dupa cum urmeaza:
- Alegeri locale pe data de 1 mai (zi libera);
- Alegeri generale pe data de 1 septembrie (sambata)
- Alegeri prezidentiale pe data de 2 decembrie (duminica).
Sau, daca unora le plac atat de mult comasarile, alegerile generale si prezidentiale, sa se desfasoare concomitent pe data de 1 septembrie 2012, astfel incat noua sesiune parlamentara din toamna sa ne gaseasca cu un nou paralament si un nou presedinte.
3. Interzicerea votului electronic, prin corespondenta, a urnelor mobile si a votului in alta localitate. Voteaza cine este prezent in localitatea de resedinta si atat. Ii vom ruga respectuos pe romanii aflati la munca sau stabiliti in afara granitelor sa renunte la acest drept, pentru ca prin manipularea voturilor lor, rezultatul ticalos nu-i va lovi pe ei, ci pe noi, cei aflati in tara, adica pe copiii si pe parintii lor.
4. Asumarea de catre clasa politica a celor 12 puncte ale programului numit Platforma Civica, drept expresie a vointei nationale.
In ceea ce priveste participantii la manifestarile din 24 ianuarie, ii vom ruga in mod deosebit pe reprezentantii marilor “armate” din cadrul CNSC, care au venit alaturi de armata rezervistilor – ne referim la ceferisti, mineri si revolutionari – ca delegatii lor sa participe grupat, sa fie vigilenti, sa identifice rapid provocatorii regimului, spre neutralizarea si predarea acestora fortelor de ordine.
Scopul nostru nu este sa organizam un “caft” cu politistii si jandarmii, cu alte cuvinte cu viitorii nostri membri de sindicat. Reamintim tuturor ca 10.500 de lucratori din MAI au fost disponibilizati, intr-o bataie de joc de nedescris, in 2011. Drept urmare, cei care ne-au pazit, in tot cursul anului 2011, sunt astazi dincoace de “gard”, in randul nostru. In 2012, alti 10.500 de lucratori din MAI vor fi dati afara. Prin urmare, cei ce ne vor pazi pe 24 ianuarie, sunt viitorii nostri membri.
Scopul nostru este sa daramam un regim ticalos sis a-I aducem in fata justitiei, individual, pe cei vinovati de genocide si subminarea statului, pentru a plati macar (din buzunarul propriu) daune morale si despagubiri victimelor.
Doamnelor si domnilor,
Indiferent de conditiile meteo, mitingul va avea loc. De asemenea, marsul pe distant scurta, de la Piata Victoriei catre str. Pangratti, deoarece, se stie, “cu televizorul s-a mintit poporul!” si se minte in continuare. Nu mai putem accepta revolutii “spontane”, “emanati” si datul cu parerea in continuare despre starea natiunii de catre unele figure eternizate in sustinerea propagandei regimului pe care il uram cu totii. Intrucat noi platim Televiziunea Romana, ii vom obliga pe cominternistii de acolo sa difuzeze documentul numit “Vointa societatii civile romanesti”, format din expunerea de motive (preambul) si “Platforma Civica”.
Doamne-ajuta!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea

miercuri, 11 ianuarie 2012

Catre toti membrii SCMD
Doamnelor si domnilor colegi,

Din acest moment, este posibil ca pensiile sa vina diminuate, conform DECIZIEI DE REVIZUIRE.


Va rugam sa verificati daca acestea sunt diminuate cu mai mult decat suma precizata pe decizia de revizuire, in caz afirmativ insemnand ca in situatia dvs. a inceput sa se opereze, pe langa scadere, si retinerea din urma a sumelor primite din ianuarie 2011 (drept “foloase necuvenite din drepturi de pensie”).


In aceasta situatie, imediat cum primiti talonul de pensie, va rugam sa verificati daca sunt precizate retinerile, sa ne informati rapid si sa trimiteti copia talonului la sediul central al SCMD. Repetam - numai daca, pe langa scadere, s-a operat si retinerea din urma, pentru ca, asa cum s-a anuntat, aceasta ar trebui sa inceapa din luna aprilie a.c.


Daca opereaza retinerea, inseamna ca o fac ilegal, fara titlu executoriu (adica fara sa ma anunte ca imi retin lunar, din urma, suma de … lei) caz in care, potrivit Codului fiscal, putem sa contestam retinerea in tribunal, in termen de 15 zile.


In momentul in care se va produce primul caz de acest gen, SCMD va redacta un model de contestatie in justitie, care va fi trimis la presedintii de filiale, cu instructiunile necesare. Ne trebuie insa, ca dovada, un prim talon, in care, pe langa diminuarea pensiei, sa apara si retinerile pe perioada ianuarie-decembrie 2011.


Honor et Patria! Vae victis!


PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
11.01.2012
O noua diversiune ticaloasa, marca MApN




In atentia tuturor “asistatilor” sau “beneficiarilor”, dar in special a celor “proveniti din structurile” MApN


Doamnelor si domnilor,


In cursul zilei de ieri, 10.01.2012, MApN, prin ofiterii de serviciu ai Centrelor Militare Zonale a cheltuit scuipat, energie si bani, convocandu-va pe toti cei care ati primit decizii de revizuire, impreuna cu acestea (de parca nu ei le-ar fi trimis) si cu contestatiile dvs. (de parca nu ei le-ar fi primit déjà) la discutii inutile.
Este o noua diversiune, poate cea mai ordinara din seria celor incercate pana acum. Vi le reamintim:
1. Au dat legi contra naturii, cu caracter retroactiv, rapindu-ne natura juridica a pensiei, adica proprietatile numite grad si pensie militara, dreptul la munca, pana la 65 de ani si la asistenta medicala gratuita. Si au dezlantuit asupra noastra ilegala “recalculare”. Ca sa ne prosteasca, ne-au cerut tuturor cereri de recalculare, adica sa recunoastem, prin semnatura, noul statut de civil dependent de punctul de pensie. Dar s-au tradat, afirmand ca nu la cererea NATO am fost dati afara, ci la cererea noastra, prin semnatura. Ni s-a intrerupt cariera fiindca voiam bani. Atunci am inteles ca nu trebuie sa cerem si sa semnam nimic.
2. Vazand ca nu le tine figura cu cererile de recalculare, au incercat sa ne pacaleasca sa cerem noi, tot de la ei, adeverinte de venituri. Si pe acestea le-au “confundat” cu cererea de recalculare, Basescu anuntand ca disciplinati, militarii sunt de acord cu ceea ce li se intampla. A urmat ofensiva noastra in tribunal si victoria de la 28 septembrie 2010, cand operatiunea numita recalculare a fost suspendata definitiv si executoriu.
3. Continuand ilegal recalcularea, au emis deciziile de pensie, nule de drept, de la sfarsitul lui decembrie 2010, lansand a treia diversiune, ca suspendarea HG 735/2010 nu se aplica tuturor (erga omnes) ci numai celor 7 de la Cluj, desi i-au lovit in recalculare si pe acestia. Mai tineti minte urletele domnilor Basescu, Oprea, Fratila si ale doamnei Lupu pe aceasta tema? Dar, la 7 ianuarie 2011, ICCJ ne-a dat dreptate.
4. Pana la data de 7 ianuarie 2011, a functionat in paralel cu cele trei diversiuni, cu incepere de la 6 octombrie 2009, diversiunea “nesimtitii cu pensii nesimtite de 20 de milioane” care viza atragerea urii intregii populatii impotriva purtatorilor de uniforma. Cu data de 7 ianuarie, au trecut la un nou tip de diversiune.
5. A cincea diversiune a fost OUG 1/2011 adoptata ulterior prin frauda ca lege. S-a declarat ca scopul ei este sa ne scuteasca sa mai producem singuri probe (adeverintele de salarii si venituri). In realitate, OUG 1/2011 incearca sa legitimeze deciziile nule de drept, luate pe recalculare.
6. In sprijinul revizuirii, au lansat diversiunea ca fac “dreptate in interiorul sistemului”. Nerecalculand nimic, pentru ca le trebuie 30 de ani si 8000 de operatori sa recalculeze corect, presupunand ca aceasta operatiune ar fi legala, au dat unora din burta pensii de la 3 la 100 de ori mai mari, fraierii uitand ca “nesimtirea” era cotata la “20 de milioane”, urmand ca aceste sume sa fie retrase ulterior ca foloase necuvenite din drepturi de pensie, prin operatiunea numita REGULARIZARE.
7. Tot pentru a sustine noua operatiune, au lansat diversiunea “pensiile sub 30 de milioane nu scad”. Aceasta diversiune avea ca scop sa-l acopere pe dl Oprea, care de doua ori, in ianuarie 2010, in prezenta mea, a lansat “nemuritorul” legamant: DACA O SINGURA PENSIE MILITARA VA SCADEA, EU IMI DAU DEMISIA! ASA IMI CER ONOAREA SI DEMNITATEA MEA DE MILITAR!”. Vorbe!
8. Pentru ca si pensiile sub 30 de milioane au fost facute tandari, pe ideea Basescului: “600 de lei daca are, un leu sa i se ia, da sa i se ia!” au lansat diversiunea “cariera militara completa”. Dar tuturor ne-au trecut in noile decizii masluite, indiferent in ce conditii si cand am iesit, chiar pe caz de boala, ca avem vechime de cotizare completa si ca am iesit la limita de varsta (aceasta ca sa nu putem sa ne angajam la stat – legea functionarului public prevazand ca poti fi angajat pana in momentul in care primesti “o decizie de pensie, pentru limita de varsta”).
9. La MApN, spre deosebire de MAI si SRI, unde au fost mai prudenti (minciuna fiind raspandita aici pe cale de zvon, ca vor scoate HG-uri si OUG-uri separate si favorabile) s-a afisat pe site un tabel propagandistic si manipulator, conform caruia, la marea majoritate a militarilor, pensiile le ramaneau la fel sau le cresteau. Aceasta ca, pe langa batalia din interiorul sistemului (intre subofiteri, MM si ofiteri, intre cadre ale diferitelor arme, etc) victimele sa stea cuminti, sa nu mai sprijine SCMD, in asteptarea minunii.
10. In situatia in care SCMD a castigat mii de procese in prima instanta si peste 700 la Curtile de apel, cu hotarari definitive si irevocabile, prevazand intoarcerea pagubasilor la decizia initiala de pensie si la statutul initial, au lansat catre tribunale ordinul diversionist al respingerii actiunilor pentru “lipsa de obiect”.
11. Cum nu toti judecatorii s-au lasat santajati, chiar si sub amenintarea cu sanctiuni disciplinare si procesele au continuat sa fie castigate de SCMD, au lansat diversiunea RIL, cu complicitatea dnei Kovesi.
12. Cum ICCJ a respins RIL-ul, lasand la constiinta fiecarui judecator hotararile, au lansat imediat, cu complicitatea dintotdeauna a media obediente, diversiunea “pensii de lux” pe care tot ei le-au facut de “lux”, propagandistic.
13. A 13-a mare diversiune (cele mici nu le-am enumerat, pt ca au avut loc pe cale de consecinta, in cadrul marilor diversiuni) este aceasta lansata marti, 10.01.2012 – convocarea la Centrele Militare Zonale. Referitor la aceasta diversiune, cantarindu-mi bine cuvintele, intreb si afirm pe propria-mi raspundere: Daca m-ai facut din dl. Colonel (r) Popescu, civilul dl. Popescu, pastrand doar obligatiile mele la mobilizare, in caz de razboi sau calamitati, dar luandu-mi toate drepturile, pe ce baza ma convoci tu, Centru Militar, pe mine, dl. Popescu, care nu mai am nici o treaba cu tine, pe timp de pace? De ce incalci propria-ti lege magareasca (OUG 1/Legea 165/2011) si-mi ceri sa iti aduc acte, pe care ti-ai asumat obligatia sa le produci tu? Iti atrag atentia, domnule sef de Centru Militar ca ordinele trebuie sa fie legale pentru a fi executate. Anul trecut nu ai stiut ca exista o Lege a arhivelor conform careia nu tu, ci persoana juridica proprietara a arhivei poate sa-mi elibereze adeverinta de venit in urmatoarele conditii: cu aviz juridic, cu aviz financiar si copii ale tuturor documentelor utilizate. Ai fost in culpa, pentru ca ai executat prosteste o aberatie (caz penal). Astazi, domnule sef de Centru Militar, desi nu ai nici o competenta, ma chemi sa discutam un document emis de altul (Casa Sectoriala de Pensii) si nu de tine. De ce iti asumi raspunderea pe un alt caz penal? Nu stii ce prevede, incepand cu 2008, metodologia aplicarii legilor financiare? In cazul in care nu-mi gasesti un document, ai trei zile la dispozitie sa-l declari pierdut, dupa care sa treci in 30 de zile la reconstituire. Tu, detinator, nu eu! Iti asumi asa ceva, tovarase gradu? Vrei sa fii legat cand astia nu vor mai fi la Putere? Iti atrag atentia tie, tovarase sef de Centru Militar, ca aceasta divesiune o pregateste pe urmatoarea.
14. A 14-a mare diversiune, in pregatire, prevede, in mintile crete ale corifeilor “Armatii” (dnii Maior si Chesnoiu, ca Igas nu stie sa scrie si sa citesca, s-au dovedit mai inteligenti si mai prudenti, pana in prezent) atragerea “beneficiarilor” la Centrele Militare, nu numai ca prin acceptul lor de a colabora eventual la refacerea ilegala a propriilor documente, sa se declare de acord cu cele ce li se intampla (acesta este obiectivul minor al diversiunii nr. 13) ci, trasi de limba sa declare pe proprie raspundere sau sa furnizeze date despre salariile compensatorii primite. Precizez ca este un ordin dat comandantilor UM si MU in acest sens, dar cum este haos in urma desfiintarilor si restructurarilor, se apeleaza si la marturia lui Gaga. Si mai precizez ca respectivele salarii compensatorii au fost date legal, ca si altor categorii socio-profesionale, in plus, la noi, conditionand integrarea fara revolte in NATO, si ca au fost facute déjà tandari, prin impozitarea ilegala, in cazul meu, de exemplu, intre brutul acordat si netul primit fiind o diferenta de 40% (SCMD s-a infiintat, in primul rand, in 2009, pentru a va da in judecata in aceasta chestiune). In momentul in care tabloul salariilor compensatorii va fi complet, tovarasii propagandisti, in frunte cu tovarasul Fratila, vor porni la asalt la baioneta, cuvantul “nesimtit” fiind alaturat , din nou, la tema “pensionarii de lux”: “ia uitati-va si la nesimtitii astia, dupa ce ca au pensii de lux, au mai si fost platiti in avans, pe 10-15 ani, pentru munca neprestata, cu salarii in cuantum de ….”
Personal, v-as sfatui, dragi “beneficiari” ca, la invitatia de a merge degeaba din punct de vedere al interesului dvs., sa raspundeti la aceasta noua insulta adusa inteligentei noastre, cu romanescul “Mai cautati-ma ca poate ma gasiti!.., Eventual invitati-ma in scris, ca sa am proba in justitie!..” In ceea ce ma priveste, ca subiect al diversiunii minore ca pensia mi-ar fi crescut, afirmata public de tovarasul Fratila, raspunsul este ca o scadere de 6,5 milioane (conform tabelului postat pe site-ul MApN la 23 decembrie2011) fata de o scadere de 8,5 milioane (conform aceluiasi tabel, 3 luni mai devreme) tot scadere se cheama. Crestere s-o fi chemand in aritmetica d-soarei, deocamdata, Anastase Roberta. In nici un caz, Dogaru nu se vinde pe minus 6 milioane, asa cum s-a vandut BCR-ul pe minus 1,5 miliarde euro! In concluzie, l-as sfatui pe dl Fratila, prieteneste, sa aiba grija ca, din punct de vedere istoric, nimic nu este vesnic: nici regimul basescului, nici ramanerea domniei sale in activitate. Sa aiba grija unde emigreaza dupa iesirea la pensie, pentru ca mancand cu deosebita pasiune ceea ce-i place extrem de mult, dovada ca mananca in continuare, motiv pentru care a primit si gradul de contratorpilor, exista riscul ca dupa trecerea in rezerva, sa navigheze pe o mare de scuipat!...


Honor et Patria! Vae victis!




PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU


PS 1: Atentie mare, doamnelor si domnilor colegi, avem déjà dovada - iata ce va cer:






PS 2: Ii rugam pe toti “beneficiarii” de la MApN, MAI, SRI, etc., “multumiti” de noile masuri, sa faca un efort fizic si financiar si sa vina pe jos, cu bicicleta, masina, trenul, etc, la mitingul din 24 ianuarie a.c., in Bucuresti, Piata Victoriei, orele 12.00, pentru a exprima “stima noastra si mandria/ Boc, Basescu, Romania!” - onor Puterii.


PS 3: Mai oameni buni dupa ce ne-au scos la pensie, ne iau retroactiv din ele, astia vor sa ne ia si salariile compensatorii inapoi, asa ciuntite cum au fost!
Ii mai vreti? Ii mai votati?
Catre toti membrii SCMD


Doamnelor si domnilor colegi,


Din acest moment, este posibil ca pensiile sa vina diminuate, conform DECIZIEI DE REVIZUIRE.


Va rugam sa verificati daca acestea sunt diminuate cu mai mult decat suma precizata pe decizia de revizuire, in caz afirmativ insemnand ca in situatia dvs. a inceput sa se opereze, pe langa scadere, si retinerea din urma a sumelor primite din ianuarie 2011 (drept “foloase necuvenite din drepturi de pensie”).


In aceasta situatie, imediat cum primiti talonul de pensie, va rugam sa verificati daca sunt precizate retinerile, sa ne informati rapid si sa trimiteti copia talonului la sediul central al SCMD. Repetam - numai daca, pe langa scadere, s-a operat si retinerea din urma, pentru ca, asa cum s-a anuntat, aceasta ar trebui sa inceapa din luna aprilie a.c.


Daca opereaza retinerea, inseamna ca o fac ilegal, fara titlu executoriu (adica fara sa ma anunte ca imi retin lunar, din urma, suma de … lei) caz in care, potrivit Codului fiscal, putem sa contestam retinerea in tribunal, in termen de 15 zile.


In momentul in care se va produce primul caz de acest gen, SCMD va redacta un model de contestatie in justitie, care va fi trimis la presedintii de filiale, cu instructiunile necesare. Ne trebuie insa, ca dovada, un prim talon, in care, pe langa diminuarea pensiei, sa apara si retinerile pe perioada ianuarie-decembrie 2011.


Honor et Patria! Vae victis!


PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU

luni, 9 ianuarie 2012

Contestație Statut


Comisia de Contestaţii Pensii din cadrul ..........................................


DOMNULE PREŞEDINTE
Subsemnatul ,..............................................................................................., membru al Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (în continuare „SCMD”), domiciliat(ă) în localitatea (comuna) ................. , str. .......... nr. ........., bl. ........ ap. ............, jud./ sect. ........, posesor al actului de identitate seria ........... nr. ........ , eliberat de .............................. la data de ............................ CNP ..............................., cu dosar pensie nr. .................................. depun prezenta

CONTESTAŢIE

la Decizia de revizuire a pensiei nr. ......./.................. ce mi-a fost eliberata de Casa de Pensii Sectorială a ...........................................
Prin prezenta cerere contest încălcarea dreptului de proprietate al subsemnatului asupra gradului militar,


pentru următoarele
MOTIVE

Revizuirea deciziei nelegale de recalculare a pensiei, nu prevede în expunerea temeiului legal şi recăpătarea dreptului subsemnatului asupra gradului militar deţinut până la data de 31.12.2010, când prin dispoziţiile Legii nr. 119/2010, modificată şi ale Legii nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii, a fost abrogată Legea nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat (sau dupa caz, Legea 179/2004, in cazul politistilor pensionari), dar şi unele prevederi din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, modificată, în care se stipulau dreptul de proprietate al cadrului militar asupra gradului dobândit.
Abrogarea acestor prevederi echivalează cu degradarea mea militară, „pedeapsă” suplimentară prevăzută doar de legea penală.
Astfel, potrivit art. 3 din Legea 80/1995 – ,,Gradul militar este un drept al titularului şi reprezintă recunoaşterea în plan social a calităţii de cadru militar. Gradul de ofiţer, maistru militar şi subofiţer nu se poate pierde decât în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege”, iar potrivit art. 69 din Legea 80/1995 - Degradarea militară se aplică, în condiţiile prevăzute de legea penală, cadrelor militare în activitate, în rezervă şi în retragere, condamnate la pedeapsa complementară a degradării militare prin hotărâre judecătorească.
Potrivit art. 67 Cod Penal - Degradarea militară este definită ca: „Pedeapsa complementară a degradării militare şi care constă în pierderea gradului şi a dreptului de a purta uniformă. Degradarea militară se aplică în mod obligatoriu condamnaţilor militari şi rezervişti, dacă pedeapsa principala stabilită este închisoarea mai mare de 10 ani sau detenţiunea pe viaţă.
De asemenea, degradarea militară poate fi aplicată condamnaţilor militari şi rezervişti pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie, dacă pedeapsa principală stabilită este de cel puţin 5 ani şi de cel mult 10 ani.
Cum gradul militar are conţinut patrimonial (prin coeficientul de grad care mi s-a luat în calcul la stabilirea pensiei militare în baza legii anterioare apariţiei Legii nr.119/2010), consider că lipsirea de acest drept este în afara prevederilor constituţionale şi a dreptului comunitar, şi reprezintă o vătămare a drepturilor mele.
Prin transformarea pensiei militare, stabilita în baza Legii 164/2001(sau dupa caz, Legea 179/2004, in cazul politistilor pensionari) , ca lege anterioară apariţiei Legii nr.119/2010, în pensie pe baza principiului contributivităţii, conform Legii 119/2010, sunt degradat militar, nelegal şi abuziv, contrar dispoziţiilor legale anterior menţionate, în sensul ca nu mai beneficiez de prevederile art. 11 Legea 80/1995, modificată.
Menţionez faptul că până la data întocmirii contestaţiei nu am săvârşit nici o faptă care să conducă la infracţiuni pentru care să mi se aplice pedeapsa complementară a degradării militare şi la pierderea gradului şi a dreptului de a purta uniformă.
Concluzionez că, faţă de motivele mai sus prezentate, şi faptul că prin decizia de revizuire a pensiei mele legal câştigate în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010, nu se repară o nedreptate, ci se menţine abuzul privind privarea de dreptul meu de a beneficia de gradul dobândit legal, mă consider vătămat în dreptul meu legitim şi vă adresez CEREREA de a dispune măsurile legale de revocare a Deciziei de revizuire contestate, cu recuperarea dreptului meu asupra gradului militar, acordat legal de statul român, în conformitate cu legile şi regulamentele militare.

Anexez: copia deciziei de revizuire a pensiei recalculate.



Semnătura Data
DOMNULUI PREŞEDINTE AL COMISIEI DE CONTESTAŢII PENSII DIN
.............................................

Atenţie:
- Pe copia deciziei, la finalul acesteia, se consemnează următoarea expresie: ,,Copie conformă cu originalul” şi urmează semnătura.
Contestatie MAI
Comisia de Contestaţii Pensii din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor

DOMNULE PREŞEDINTE
Subsemnatul ,..............................................................................................., membru al Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (în continuare „SCMD”), domiciliat(ă) în localitatea (comuna) ................. , str. .......... nr. ........., bl. ........ ap. ............, jud./ sect. ........, posesor al actului de identitate seria ........... nr. ........ , eliberat de .............................. la data de ............................ CNP ..............................., cu dosar pensie nr. .................................. depun prezenta
CONTESTAŢIE
la Decizia de revizuire a pensiei nr. ......./.................. ce mi-a fost eliberata de Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Administraţiei şi Internelor
prin care solicit:
ÎN PRINCIPAL:
A. Revocarea deciziei de revizuire a pensiei ca netemeinică şi nelegală, ca urmare a discriminării, a încălcării dreptului de proprietate al subsemnatului, a principiilor neretroactivităţii legii şi egalităţii în drepturi, precum şi încălcarea principiului drepturilor câştigate.
B. Revocarea Deciziei de revizuire pentru recuperarea dreptului de proprietate asupra gradului militar profesional.

ÎN SUBSIDIAR:
C. În măsura în care veţi respinge Revocarea deciziei de revizuire a pensiei, contest cuantumul pensiei revizuite.
pentru următoarele
MOTIVE

A. Cu privire la revocarea deciziei de revizuire a pensiei
I. Lipsa temeiului juridic al emiterii deciziei de recalculare a pensiei nr. ………. din ..........................

1. Decizia de recalculare a pensiei subsemnatului a fost emisă în temeiul dispozițiilor H.G. nr. 735 din 21 iulie 2010 [ pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale poliţiştilor şi ale funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor[1]].
2. Prin Sentinţa civilă nr. 338/2010 pronunţată de către Curtea de Apel Cluj în dosarul nr. 1371/33/2010, rămasă definitivă şi irevocabilă prin Decizia nr. 38/07.01.2011 pronunţată de Înalta Curte de Justiţie şi Casaţie, s-a dispus:
„suspendarea executării HG 735/2010, pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor poliţiştilor şi ale funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, conform Legii 119/2010, privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, până la pronunţarea instanţei de fond”
3. Aşadar, emiterea deciziei de recalculare s-a făcut în baza unui act normativ lipsit de orice efect juridic în temeiul sentinţei civile mai sus arătate.
4. Faţă de aceste aspecte, rezultă fără putinţă de tăgadă faptul că recalcularea pensiei în baza unui act a cărui aplicare era suspendată prin hotărâre judecătorească, reprezintă o gravă încălcare a legii, fapt ce este de natură să determine nelegalitatea deciziei de revizuire contestate şi a cuantumului pensiei, astfel cum a fost el stabilit în procesul de revizuire.
5. Decizia de revizuire emisă este lovită de nulitate absolută din considerentul că ar trebui revizuită o decizie de recalculare emisă în mod legal. Ori, am demonstrat că decizia de recalculare nu are temei juridic legal, fiind emisă totodată, de o autoritate care nu avea competenţa legală de a emite decizii de recalculare.
II. Încălcarea dreptului de proprietate al subsemnatului
6. Revizuirea unei deciziei de recalculare (emisă în mod nelegal şi abuziv de o instituţie fără această competenţă, aşa cum am demonstrat), încalcă dreptul de proprietate al subsemnatului asupra pensiei deţinute în mod legal în baza legii anterioare apariţiei Legii nr. 119/2010, astfel cum este el protejat de jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului; putem cita cauza Stec şi alţii contra R.U. al Marii Britanii (06.07.2005) RTDH 2006, în care CEDO a hotărât că prestaţiile sociale intră sub incidenţa Art.1 din Protocolul nr.1 al Convenţiei Europene a Drepturilor Omului, fiind asimilate bunurilor – obiect al dreptului de proprietate. Curtea Europeană a decis că prestaţiile sociale constituie obiect de protecţie, indiferent de natura contributivă sau necontributivă a acestora.
7. De asemenea, în motivaţia Inaltei Curţi de Casaţie si Justiţie cuprinsă în Decizia nr. 38/07.01.2011 se menţionează că dreptul la pensie este un drept patrimonial care nu poate fi luat de cineva.
III. Încălcarea principiului neretroactivităţii legi
8. Măsura privind revizuirea pensiei recalculate emisă în mod nelegal, are loc prin încălcarea principiului neretroactivităţii legii, prevăzut la art.15 alin. (2) din Constituţia României, republicată, conform căruia „Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile”.
9. Încălcarea acestui principiu rezultă din faptul că decizia de revizuire, emisă la data de ..................., îşi produce efecte retroactiv, de la data de 01.01.2011, în condițiile în care la data de 31.12.2010 dreptul meu de pensie era născut pe baza legii anterioare apariţiei Legii nr.119/2010. În această situaţie, pe data de 01.01.2011 nu pot opera, concomitent, două dispoziţii contrare: una care să prevadă recalcularea pensiei, iar cealaltă care să prevadă revizuirea recalculării.
10. Aduc ca argument suplimentar, faptul că prin revizuire se încalcă principiul neretroactivităţii legii, prevăzut de Decizia nr.830/2008 a Curţii Constituţionale care a statuat[2] că „ori de câte ori o lege nouă modifică starea legală anterioară cu privire la anumite raporturi, toate efectele susceptibile a se produce din raportul anterior, dacă s-au realizat înainte de intrarea în vigoare a legii noi, nu mai pot fi modificate ca urmare a adoptării noii reglementări, care trebuie să respecte suveranitatea legii anterioare. Legea nouă însă este aplicabilă deîndată tuturor şi situaţiilor ce se vor constitui, se vor modifica sau se vor stinge după intrarea ei în vigoare, precum şi tuturor efectelor produse de situaţiile juridice formate după abrogarea legii vechi (...)”.
11. În cazul meu legea anterioară Legii nr. 119/2010, în baza căreia am primit pensie în luna decembrie 2010 este ............................................
12. De asemenea, menţionez în sprijinul celor afirmate şi Deciziile Curţii Constituţionale nr. 375/2005, nr.57/2006 şi nr. 120/2007, prin care, în părţile relevante, se arată că noile reglemntări nu pot fi aplicate cu efecte retroactive, dispunând numai pentru viitor, fără a aduce atingere drepturilor legal câştigate anterior.
13. În avizul consultativ dat de Consiliul Legislativ cu privire la proiectul de Lege privind sistemul unitar de pensii se arata:
În cazul de faţă, deoarece măsurile propuse nu sunt de natură penală sau contravenţională, ci au caracter civil, ele pot viza doar cazurile care se vor ivi după intrarea în vigoare a proiectului, nu şi situaţiile deja existente.

14. Aşadar, însuşi Consiliul Legislativ, for care veghează la respectarea principiilor elaborării normelor, avertiza legislativul că normele legale trebuie să vizeze numai situaţiile pentru viitor, nu şi cele prezente, în caz contrar încălcându-se principiul neretroactivităţii legii.
15. Concluzionând, Consiliul Legislativ apreciază că: pensiile aflate în plată constituie drepturi legal câştigate şi nu pot fi afectate prin recalculare, care prin efectele ei, ar constitui implicit o aplicare retroactivă a legii, orice nouă reglementare aplicându-se numai pe viitor, adică pensiilor stabilite după data intrării în vigoare a acesteia.
16. Drepturile mele legal câştigate sunt cele prevăzute de legea anterioară Legii nr. 119/2010 şi nu de cele cuprinse în decizia nelegală de recalculare a pensiei mele şi emisă de o instituţie publică fără competenţă în acest domeniu. Ori revizuirea, în opinia legiuitorului, urmăreşte corectarea unor presupuse erori intervenite în procesul legal de recalculare al unor drepturi de pensie.
17. Concluzia este că nu se poate revizui ceva nelegal atribuit.

IV. Încălcarea principiului drepturilor câştigate
18. Decizia de revizuire a pensiei recalculate pe care înţeleg să o contest, este nelegală deoarece încalcă un principiu fundamental şi anume: principiul drepturilor câştigate. Drepturile mele legal câştigate sunt drepturile consacrate prin acte legale emise de statul român, prin casa de pensii, după pensionarea mea şi aflate în plată la data de 31.12.2010.
După data de 01.01.2011 drepturile mele au fost, în mod abuziv diminuate, cu încălcarea legalităţii, prin emiterea de decizii de recalculare a pensiei mele, fără nici un suport legal, nefiind drepturi legal câştigate.
19. Acest principiu este consacrat de Curtea de Justiţie a Uniunii Europene arătând că: „dacă prestaţiile acordate în temeiul regulamentului vechi sunt mai favorabile decât cele plătite în conformitate cu regulamentul nou, acestea nu trebuie să fie reduse” [3]
20. Principiul drepturilor câştigate este expres stipulat în practica judiciară a CEDO, care în mod consecvent a dat câştig de cauză subiecţilor de drept afectaţi din punct de vedere al drepturilor băneşti prin acte normative adoptate ulterior.
21. Acest principiu este recunoscut şi de Curtea Constituţională care a stabilit că „în cazurile în care din recalculare rezultă un cuantum mai mare al pensiei, se va plăti acesta, iar dacă noul cuantum rezultat este mai mic, se va acorda în continuare pensia anterior stabilită şi aflată în plată, fără a se aduce vreo atingere drepturilor legal câştigate anterior”.
22. Mai mult, acest principiu a fost inclus în dispoziţiile art. 180 alin. (6) şi (7) din Legea nr.19/2000, modificată: ,, (6) Cuantumul pensiilor se stabileşte pe baza prevederilor art.76, luându-se în considerare punctajul mediu anual sau punctajul mediu estimat, după caz, ce va fi stabilit conform alin.2,3.5 şi 51. (7) În situaţia în care cuantumul pensiilor, stabilit conform alin. (6) este mai mic decât cel stabilit în baza legislaţiei anterioare, se păstrează în plată cuantumul avantajos”.

23. Faţă de cele de mai sus solicit revocarea Deciziei de revizuire a pensiei recalculate nr ....... din ....................... , emisă de Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Administraţiei şi Internelor, pe care înţeleg să o contest.

B. Cu privire la cuantum

a) Cu privire la cuantumul pensiei stabilit prin decizia de revizuire
24. Prin Decizia de pensionare (decizia veche în baza căreia s-a plătit pensia în luna decembrie) nr. ..... din .................. emisă în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010 şi care, în fapt şi de drept, reprezintă drepturile mele legal câştigate, s-a stabilit un cuantum al pensiei de ............ lei.
25. Prin decizia de recalculare a pensiei, emisă în mod nelegal şi abuziv şi pe care am contestat-o la comisia de contestaţii pensii, dar nu am primit nici un răspuns (............sau se menţionează că: ,, şi am primit un dezamăgitor răspuns, fără a se răspunde la cererile consemnate în contestaţi mea”) cuantumul pensiei mele este de ........ lei.
26. Prin decizia de revizuire cuantumul pensiei mele este de .......... lei.
27. Rezultă, că pensia mea legal câştigată (cea existentă pe talonul de pensie din decembrie 2010, în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010) s-a diminuat cu ......... lei faţă de decizia de recalculare şi cu ............ lei faţă de decizia de revizuire.
28. Acest cuantum revizuit este incorect stabilit constituind o eroare în activitatea de revizuire a pensiei mele recalculate şi a cuantumului pensiei legal dobândite şi primit pe talon în luna decembrie 2010.
Aşadar, prin diminuarea cuantumului pensiei mele legale se încalcă dispoziţiile constituţionale şi legale menţionate, fapt pentru care contest noul cuantum şi cer să mi se păstreze în plată cuantumul legal câştigat şi aflat în plată la 31.12.2010.

b) Cu privire la modalitatea şi datele de calcul avute în vedere la stabilirea cuantumului pensiei revizuite
29. Aduc la cunoştinţa comisiei de contestaţii pensii, că din decizia de revizuire şi din buletinul de calcul ataşat acesteia, contest următoarele:
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Invoc totodata prevederile art.125 din H.G. nr.257/2011 privind normele de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2011, conform careia angajatorul sau orice alti detinatori de arhive sunt direct raspunzatori de legalitatea, exactitatea si corectitudinea datelor , elementelor si informatiilor pe care le inscriu, in baza documentelor detinute, in adeverintele pe care le elibereaza.
Din studiul deciziei de revizuire, rezulta ca nu este certificata conformitatea cu originalul a urmatoarelor date :
1. cuantumul lunar al veniturilor obtinute si stagiul de cotizare realizat;
2. vechimea in serviciul militar si vechimea totala in munca;
3. perioadele suplimentare acordate pentru activitatea desfasurata in grupa I-a si a II-a de munca.


ÎN FUNCŢIE DE SITUAŢIA FIECĂRUI PENSIONAR SE MAI POT ADĂUGA ASPECTE PRIVIND:

- din analiza datelor inscrise in actele anexate la decizia de pensie, nu rezulta documentele care au stat la baza calcului pensiei militare, în conformitate cu art.5 din O.G. nr. 33/2002, modificată și aprobată prin Legea nr. 223/2002 care reglementează eliberarea certificatelor și adeverințelor de către autoritățile publice centrale și locale. Invocarea acestor documente este imperios necesara avand in vedere ca in activitate, cadrul militar nu a beneficiat de o carte de munca pentru a-si putea verifica acum realitatea datelor inscrise in decizia de pensiei si in actele anexate. De asemenea, nu poate fi prezumat faptul ca, din memorie, o persoana aflata la pensie, deci la o anumita varsta, poate sa-si aminteasca cu exactitate ce suma de bani a primit in fiecare luna cu ani in urma.

- OUG 1/2011 aduce in discutie, la revizuirea pensiei militare, majorarea punctajelor lunare realizate in perioadele in care in activitate pensionarul militar a desfasurat activitati in locurile de munca incadrate in grupele I si a II-a de munca, potrivit legislatiei in vigoare la acea data. Din analiza deciziei nu rezulta care sunt grupele de munca avute in vedere si implicit punctajul lunar corespunzator.

- Din calculul evidentiat in decizia de revizuire, nu rezulta care sunt perioadele pentru care nu au fost identificate state de plata – care au dus implicit la o ajustare a cuantumului pensiei. In conditiile in care nu mi se poate atribui nici o culpa legata de acest aspect, va rog sa-mi comunicati care sunt aceste perioade, precum si demersurile facute de cei abilitati pentru a identifica statele de plata lipsa, avand in vedere ca unul din motivele pentru care a fost adoptata aceasta ordonanta a fost obligarea emitentului de a obtine exclusiv toate documentele ce stau la baza calcului pensiei revizuite

- Contest exactitatea datelor din buletinul de calcul, deoarece nu am posibilitatea de a le verifica, în comparație cu persoanele civile, unde veniturile sunt consemnate în cărțile de muncă sau alte înscrisuri legale.

30. Concluzionez că, faţă de motivele mai sus prezentate, diminuarea prin decizia de revizuire a cuantumului pensiei mele legal câştigate în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010, este un abuz din partea Casei de Pensii Sectoriale cu încălcarea gravă a legislaţiei în domeniu.
31. Prin emiterea Deciziei de revizuire a pensiei subsemnatului de către Casa de Pensii Sectorială, consider că am fost vătămat în dreptul meu legitim şi vă adresez CEREREA de a dispune măsurile legale de revocare a Deciziei de revizuire contestate, ca fiind eronat emisă şi fără obiect şi emiterea unei noi decizii cu menţinerea în plată a cuantumului pensiei de drept câştigate în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010 şi acordată legal de statul român, în conformitate cu angajamentele internaţionale la care România este parte.

Anexez: copia deciziei de revizuire a pensiei recalculate.

Semnătura Data
DOMNULUI PREŞEDINTE AL COMISIEI DE CONTESTAŢII PENSII DIN
MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

Atenţie:
- Pe copia deciziei, la finalul acesteia, se consemnează următoarea expresie: ,,Copie conformă cu originalul” şi urmează semnătura
Contestatie MApN
Comisia de Contestaţii Pensii din cadrul Ministerului Apărării Naţionale

DOMNULE PREŞEDINTE
Subsemnatul ,..............................................................................................., membru al Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (în continuare „SCMD”), domiciliat(ă) în localitatea (comuna) ................. , str. .......... nr. ........., bl. ........ ap. ............, jud./ sect. ........, posesor al actului de identitate seria ........... nr. ........ , eliberat de .............................. la data de ............................ CNP ..............................., cu dosar pensie nr. .................................. depun prezenta

CONTESTAŢIE

la Decizia de revizuire a pensiei nr. ......./.................. ce mi-a fost eliberata de Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Apărării Naţionale
prin care solicit:
ÎN PRINCIPAL:
A. Revocarea deciziei de revizuire a pensiei ca netemeinică şi nelegală, ca urmare a discriminării, a încălcării dreptului de proprietate al subsemnatului, a principiilor neretroactivităţii legii şi egalităţii în drepturi, precum şi încălcarea principiului drepturilor câştigate.
B. Revocarea Deciziei de revizuire pentru recuperarea dreptului de proprietate asupra gradului militar profesional.
ÎN SUBSIDIAR:
C. În măsura în care veţi respinge Revocarea deciziei de revizuire a pensiei, contest cuantumul pensiei revizuite.
pentru următoarele
MOTIVE

A. Cu privire la revocarea deciziei de revizuire a pensiei
I. Lipsa temeiului juridic al emiterii deciziei de recalculare a pensiei nr. ………. din ..........................

1. Decizia de recalculare a pensiei subsemnatului a fost emisă în temeiul dispozițiilor H.G. nr. 735 din 21 iulie 2010 [ pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale poliţiştilor şi ale funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor].
2. Prin Sentinţa civilă nr. 338/2010 pronunţată de către Curtea de Apel Cluj în dosarul nr. 1371/33/2010, rămasă definitivă şi irevocabilă prin Decizia nr. 38/07.01.2011 pronunţată de Înalta Curte de Justiţie şi Casaţie, s-a dispus:
„suspendarea executării HG 735/2010, pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor poliţiştilor şi ale funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, conform Legii 119/2010, privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, până la pronunţarea instanţei de fond”
3. Aşadar, emiterea deciziei de recalculare s-a făcut în baza unui act normativ lipsit de orice efect juridic în temeiul sentinţei civile mai sus arătate.
4. Faţă de aceste aspecte, rezultă fără putinţă de tăgadă faptul că recalcularea pensiei în baza unui act a cărui aplicare era suspendată prin hotărâre judecătorească, reprezintă o gravă încălcare a legii, fapt ce este de natură să determine nelegalitatea deciziei de revizuire contestate şi a cuantumului pensiei, astfel cum a fost el stabilit în procesul de revizuire.
5. Decizia de revizuire emisă este lovită de nulitate absolută din considerentul că ar trebui revizuită o decizie de recalculare emisă în mod legal. Ori, am demonstrat că decizia de recalculare nu are temei juridic legal, fiind emisă totodată, de o autoritate care nu avea competenţa legală de a emite decizii de recalculare, respectiv Direcţia Financiar-Contabilă a Ministerului Apărării Naţionale.
II. Încălcarea dreptului de proprietate al subsemnatului
6. Revizuirea unei deciziei de recalculare (emisă în mod nelegal şi abuziv de o instituţie fără această competenţă, aşa cum am demonstrat), încalcă dreptul de proprietate al subsemnatului asupra pensiei deţinute în mod legal în baza legii anterioare apariţiei Legii nr. 119/2010, astfel cum este el protejat de jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului; putem cita cauza Stec şi alţii contra R.U. al Marii Britanii (06.07.2005) RTDH 2006, în care CEDO a hotărât că prestaţiile sociale intră sub incidenţa Art.1 din Protocolul nr.1 al Convenţiei Europene a Drepturilor Omului, fiind asimilate bunurilor – obiect al dreptului de proprietate. Curtea Europeană a decis că prestaţiile sociale constituie obiect de protecţie, indiferent de natura contributivă sau necontributivă a acestora.
7. De asemenea, în motivaţia Inaltei Curţi de Casaţie si Justiţie cuprinsă în Decizia nr. 38/07.01.2011 se menţionează că dreptul la pensie este un drept patrimonial care nu poate fi luat de cineva.
III. Încălcarea principiului neretroactivităţii legi
8. Măsura privind revizuirea pensiei recalculate emisă în mod nelegal, are loc prin încălcarea principiului neretroactivităţii legii, prevăzut la art.15 alin. (2) din Constituţia României, republicată, conform căruia „Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile”.
9. Încălcarea acestui principiu rezultă din faptul că decizia de revizuire, emisă la data de ..................., îşi produce efecte retroactiv, de la data de 01.01.2011, în condițiile în care la data de 31.12.2010 dreptul meu de pensie era născut pe baza legii anterioare apariţiei Legii nr.119/2010. În această situaţie, pe data de 01.01.2011 nu pot opera, concomitent, două dispoziţii contrare: una care să prevadă recalcularea pensiei, iar cealaltă care să prevadă revizuirea recalculării.
10. Aduc ca argument suplimentar, faptul că prin revizuire se încalcă principiul neretroactivităţii legii, prevăzut de Decizia nr.830/2008 a Curţii Constituţionale care a statuat că „ori de câte ori o lege nouă modifică starea legală anterioară cu privire la anumite raporturi, toate efectele susceptibile a se produce din raportul anterior, dacă s-au realizat înainte de intrarea în vigoare a legii noi, nu mai pot fi modificate ca urmare a adoptării noii reglementări, care trebuie să respecte suveranitatea legii anterioare. Legea nouă însă este aplicabilă deîndată tuturor şi situaţiilor ce se vor constitui, se vor modifica sau se vor stinge după intrarea ei în vigoare, precum şi tuturor efectelor produse de situaţiile juridice formate după abrogarea legii vechi (...)”.
11. În cazul meu legea anterioară Legii nr. 119/2010, în baza căreia am primit pensie în luna decembrie 2010 este ............................................
12. De asemenea, menţionez în sprijinul celor afirmate şi Deciziile Curţii Constituţionale nr. 375/2005, nr.57/2006 şi nr. 120/2007, prin care, în părţile relevante, se arată că noile reglemntări nu pot fi aplicate cu efecte retroactive, dispunând numai pentru viitor, fără a aduce atingere drepturilor legal câştigate anterior.
13. În avizul consultativ dat de Consiliul Legislativ cu privire la proiectul de Lege privind sistemul unitar de pensii se arata:
În cazul de faţă, deoarece măsurile propuse nu sunt de natură penală sau contravenţională, ci au caracter civil, ele pot viza doar cazurile care se vor ivi după intrarea în vigoare a proiectului, nu şi situaţiile deja existente.

14. Aşadar, însuşi Consiliul Legislativ, for care veghează la respectarea principiilor elaborării normelor, avertiza legislativul că normele legale trebuie să vizeze numai situaţiile pentru viitor, nu şi cele prezente, în caz contrar încălcându-se principiul neretroactivităţii legii.
15. Concluzionând Consiliul Legislativ apreciază că: pensiile aflate în plată constituie drepturi legal câştigate şi nu pot fi afectate prin recalculare, care prin efectele ei, ar constitui implicit o aplicare retroactivă a legii, orice nouă reglementare aplicându-se numai pe viitor, adică pensiilor stabilite după data intrării în vigoare a acesteia.
16. Drepturile mele legal câştigate sunt cele prevăzute de legea anterioară Legii nr. 119/2010 şi nu de cele cuprinse în decizia nelegală de recalculare a pensiei mele şi emisă de o instituţie publică fără competenţă în acest domeniu. Ori revizuirea, în opinia legiuitorului, urmăreşte corectarea unor presupuse erori intervenite în procesul legal de recalculare al unor drepturi de pensie.
17. Concluzia este că nu se poate revizui ceva nelegal atribuit.

IV. Încălcarea principiului drepturilor câştigate
18. Decizia de revizuire a pensiei recalculate pe care înţeleg să o contest, este nelegală deoarece încalcă un principiu fundamental şi anume: principiul drepturilor câştigate. Drepturile mele legal câştigate sunt drepturile consacrate prin acte legale emise de statul român, prin casa de pensii, după pensionarea mea şi aflate în plată, la data de 31.12.2010.
După data de 01.01.2011 drepturile mele au fost, în mod abuziv diminuate, cu încălcarea legalităţii, prin emiterea de decizii de recalculare a pensiei mele, fără nici un suport legal, nefiind drepturi legal câştigate.
19. Acest principiu este consacrat de Curtea de Justiţie a Uniunii Europene arătând că: „dacă prestaţiile acordate în temeiul regulamentului vechi sunt mai favorabile decât cele plătite în conformitate cu regulamentul nou, acestea nu trebuie să fie reduse” [3]
20. Principiul drepturilor câştigate este expres stipulat în practica judiciară a CEDO, care în mod consecvent a dat câştig de cauză subiecţilor de drept afectaţi din punct de vedere al drepturilor băneşti prin acte normative adoptate ulterior.
21. Acest principiu este recunoscut şi de Curtea Constituţională care a stabilit că „în cazurile în care din recalculare rezultă un cuantum mai mare al pensiei, se va plăti acesta, iar dacă noul cuantum rezultat este mai mic, se va acorda în continuare pensia anterior stabilită şi aflată în plată, fără a se aduce vreo atingere drepturilor legal câştigate anterior”.
22. Mai mult, acest principiu a fost inclus în dispoziţiile art. 180 alin. (6) şi (7) din Legea nr.19/2000, modificată: ,, (6) Cuantumul pensiilor se stabileşte pe baza prevederilor art.76, luându-se în considerare punctajul mediu anual sau punctajul mediu estimat, după caz, ce va fi stabilit conform alin.2,3.5 şi 51. (7) În situaţia în care cuantumul pensiilor, stabilit conform alin. (6) este mai mic decât cel stabilit în baza legislaţiei anterioare, se păstrează în plată cuantumul avantajos”.
23. Faţă de cele de mai sus solicit revocarea Deciziei de revizuire a pensiei recalculate nr ....... din ....................... , emisă de Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Apărării Naţionale, pe care înţeleg să o contest.

B. Cu privire la cuantum

a) Cu privire la cuantumul pensiei stabilit prin decizia de revizuire
24. Prin Decizia de pensionare (decizia veche în baza căreia s-a plătit pensia în luna decembrie) nr. ..... din .................. emisă în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010 şi care, în fapt şi de drept, reprezintă drepturile mele legal câştigate, s-a stabilit un cuantum al pensiei de ............ lei.
25. Prin decizie de recalculare a pensiei, emisă în mod nelegal şi abuziv şi pe care am contestat-o la comisia de contestaţii pensii, dar nu am primit nici un răspuns (............sau se menţionează că: ,,şi am primit un dezamăgitor răspuns, fără a se răspunde la cererile consemnate în contestaţi mea”) cuantumul pensiei mele este de ........ lei.
26. Prin decizia de revizuire, cuantumul pensiei mele este de .......... lei.
27. Rezultă, că pensia mea legal câştigată (cea existentă pe talonul de pensie din decembrie 2010, în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010) s-a diminuat cu ......... lei faţă de decizia de recalculare şi cu ............ lei faţă de decizia de revizuire.
28. Acest cuantum revizuit este incorect stabilit constituind o eroare în activitatea de revizuire a pensiei mele recalculate şi a cuantumului pensiei legal dobândite şi primit pe talon în luna decembrie 2010.
Aşadar, prin diminuarea cuantumului pensiei mele legale se încalcă dispoziţiile constituţionale şi legale menţionate, fapt pentru care contest noul cuantum şi cer să mi se păstreze în plată cuantumul legal câştigat şi aflat în plată la 31.12.2010.

b) Cu privire la modalitatea şi datele de calcul avute în vedere la stabilirea cuantumului pensiei revizuite
29. Aduc la cunoştinţa comisiei de contestaţii pensii, că din decizia de revizuire şi din buletinul de calcul ataşat acesteia, contest următoarele:
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Invoc totodata prevederile art.125 din H.G. nr.257/2011 privind normele de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2011, conform careia angajatorul sau orice alti detinatori de arhive sunt direct raspunzatori de legalitatea, exactitatea si corectitudinea datelor , elementelor si informatiilor pe care le inscriu, in baza documentelor detinute, in adeverintele pe care le elibereaza.
Din studiul deciziei de revizuire, rezulta ca nu este certificata conformitatea cu originalul a urmatoarelor date :
1. cuantumul lunar al veniturilor obtinute si stagiul de cotizare realizat;
2. vechimea in serviciul militar si vechimea totala in munca;
3. perioadele suplimentare acordate pentru activitatea desfasurata in grupa I-a si a II-a de munca.


ÎN FUNCŢIE DE SITUAŢIA FIECĂRUI PENSIONAR SE MAI POT ADĂUGA ASPECTE PRIVIND:

- din analiza datelor inscrise in actele anexate la decizia de pensie, nu rezulta documentele care au stat la baza calcului pensiei militare, în conformitate cu art.5 din O.G. nr. 33/2002, modificată și aprobată prin Legea nr. 223/2002 care reglementează eliberarea certificatelor și adeverințelor de către autoritățile publice centrale și locale. Invocarea acestor documente este imperios necesara avand in vedere ca in activitate, cadrul militar nu a beneficiat de o carte de munca pentru a-si putea verifica acum realitatea datelor inscrise in decizia de pensiei si in actele anexate. De asemenea, nu poate fi prezumat faptul ca, din memorie, o persoana aflata la pensie, deci la o anumita varsta, poate sa-si aminteasca cu exactitate ce suma de bani a primit in fiecare luna cu ani in urma.

- OUG 1/2011 aduce in discutie, la revizuirea pensiei militare, majorarea punctajelor lunare realizate in perioadele in care in activitate pensionarul militar a desfasurat activitati in locurile de munca incadrate in grupele I si a II-a de munca, potrivit legislatiei in vigoare la acea data. Din analiza deciziei nu rezulta care sunt grupele de munca avute in vedere si implicit punctajul lunar corespunzator.

- Din calculul evidentiat in decizia de revizuire, nu rezulta care sunt perioadele pentru care nu au fost identificate state de plata – care au dus implicit la o ajustare a cuantumului pensiei. In conditiile in care nu mi se poate atribui nici o culpa legata de acest aspect, va rog sa-mi comunicati care sunt aceste perioade, precum si demersurile facute de cei abilitati pentru a identifica statele de plata lipsa, avand in vedere ca unul din motivele pentru care a fost adoptata aceasta ordonanta a fost obligarea emitentului de a obtine exclusiv toate documentele ce stau la baza calcului pensiei revizuite

- Contest exactitatea datelor din buletinul de calcul, deoarece nu am posibilitatea de a le verifica, în comparație cu persoanele civile, unde veniturile sunt consemnate în cărțile de muncă sau alte înscrisuri legale.

30. Concluzionez că, faţă de motivele mai sus prezentate, diminuarea prin decizia de revizuire a cuantumului pensiei mele legal câştigate în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010, este un abuz din partea Casei de Pensii Sectoriale cu încălcarea gravă a legislaţiei în domeniu.
31. Prin emiterea Deciziei de revizuire a pensiei mele de către Casa de Pensii Sectorială, consider că am fost vătămat în dreptul meu legitim şi vă adresez CEREREA de a dispune măsurile legale de revocare a Deciziei de revizuire contestate, ca fiind eronat emisă şi fără obiect şi emiterea unei noi decizii cu menţinerea în plată a cuantumului pensiei mele de drept câştigate în baza legii anterioare Legii nr. 119/2010 şi acordată legal de statul român, în conformitate cu angajamentele internaţionale la care România este parte.

Anexez: copia deciziei de revizuire a pensiei recalculate.

Semnătura Data
DOMNULUI PREŞEDINTE AL COMISIEI DE CONTESTAŢII PENSII DIN
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE

Atenţie:
- Pe copia deciziei, la finalul acesteia, se consemnează următoarea expresie: ,,Copie conformă cu originalul” şi urmează semnătura.

duminică, 8 ianuarie 2012

In atentia tuturor presedintilor filialelor SCMD din teritoriu


Subiect: actiunea din 24 ianuarie 2012

Doamnelor si domnilor colegi,

Actiunea din 24 ianuarie 2012, zi a “Unirii celei Mici”, se va desfasura sub semnul solidaritatii si unirii tuturor fortelor constiente ale Societatii Civile, organizate pentru actiune, cu sprijinul SCMD, in baza Programului in 12 puncte, numit “Platforma civica”, votat la mitingul din 7 octombrie 2011.
Pe langa SCMD, care isi asuma obtinerea aprobarilor legale si organizarea, prin urmare raspunderea, vor participa delegatii ale tuturor sindicatelor, federatiilor, asociatiilor, uniunilor si fundatiilor care constituie Consiliul National al Societatii Civile.
Scopul manifestarii va fi atragerea atentiei opiniei publice internationale asupra gravei incalcari de catre Putere a principiilor democratiei constitutionale, cu repercusiuni catastrofale asupra posibilitatilor noastre, ale tuturor, de a munci, de a trai, de a ne ingriji sanatatea, de a ne educa si copiii si nepotii in mod decent.
Insotite de un preambul, cele 12 puncte ale Programului de actiune Platforma civica vor fi transmise sub titlul “Vointa societatii civile romanesti” tuturor ambasadelor si consulatelor aflate la Bucuresti, forurilor internationale si marilor centrale sindicale din tarile membre UE. Noi nu cersim, nu cerem ajutor, doar informam care ne este vointa. O vointa peste care nu se poate trece!
Amanunte tehnice vor fi comunicate, dupa discutiile cu oficialitatile, pe pagina de Internet a Departamentului Organizare, coordonat de catre dl. Vicepresedinte Col. (r) Marian Tudor. Domnia sa fiind si coordonator al filialelor din Bucuresti si Ilfov, va fi sprijinit in mod direct in actiunea de organizare, prin decizia Comitetului Director, de presedintii acestor filiale.
Ideal ar fi ca la aceasta actiune sa participe toti membrii SCMD! Dupa cum stiti, insa, ca si Departamentul Organizare si alte departamente, si Departamentul Economico-Financiar se afla in plin proces de reorganizare, conform ROF. In aceasta situatie, Comitetul Director a recomandat sprijinirea deplasarii filialelor spre Bucuresti in functie de situatie, de posibilitatile financiare ale filialei si de numarul de participanti.
Va rog prin urmare, doamnelor si domnilor presedinti de filiale, sa luati legatura direct cu mine, din acest moment pana cel mai tarziu la 15.01.2012, pentru a stabili impreuna aspectele de natura financiara ale deplasarii la Bucuresti, spre a le discuta cu dl. Vicepresedinte coordonator al Departamentului Economico-Financiar, Gl. Mr. (r) Constantin Nastase.
De asemenea, in situatia in care exista sindicate sau ONG-uri din localitatile dvs., inca neafiliate la Consiliul National al Societatii Civile, dar care vor sa se asocieze prin aderarea la Programul de actiune in 12 puncte numit “Platforma civica” si sa participe la actiune, va rog sa le solicitati presedintilor acestora sa ia legatura direct cu mine, cu dl. Cpt. Cdor. (r) Sirbu Razvan (0736600973) sau cu dna Oana Florea – director FACIAS (0788570010).

Pentru modul de mediatizare al actiunii in teritoriu, daca doriti consultanta de specialitate, va rugam sa va adresati dlui vicepresedinte Col. (r) Valeriu Pricina, coordonator al Departamentului Media.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

sâmbătă, 7 ianuarie 2012
COMUNICAT SCMD
vineri, 6 ianuarie 2012
In atentia tuturor membrilor SCMD

Din acest moment, toti cei care se afla in procese pe recalculare, pasii 1a si 1b, vor fi prezenti la sedintele de judecata si vor avea asupra lor, obligatoriu, copia Deciziei de revizuire (in cazul pensiei diminuate), pentru a convinge judecatorul sa respinga obiectiile reprezentantilor MApN, MAI si SRI prin care se afirma ca pensiile au crescut, decizia de revizuire constituind proba ca paguba s-a produs inca din ianuarie 2011, pentru ca vor sa ne retina, retroactiv, diferentele.

Cei care nu au inca decizia, vor ruga judecatorul sa amane termenul pana la producerea deciziei ca proba, in situatia respingerii actiunii, pe lipsa de motiv.

Procesele de revizuire sunt separate si continua de acum inainte.

In cazul celor care au castigat pe recalculare, definitiv si irevocabil, si care au primit decizia de revizuire, aceasta este ilegala si vom apela la executor judecatoresc pentru a obliga ministrii in cauza si pe slugile lor sa-si bage mintile in cap si sa respecte justitia.

Honor et Patria ! Vae victis !

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU

marți, 3 ianuarie 2012

03.01.2012
Sosesc “felicitarile”!...


In atentia tuturor membrilor SCMD si nu numai

Dupa ce si-au batut joc de noi, anul trecut, transformandu-ne in beneficiari, facand tandari MAI, prostindu-ne cu false tabele si declaratii gaunoase de presa, dupa ce am primit scrisorile de felicitare ale celui mai “iubit” ministru din toate timpurile, realitatea, aceea hidoasa pe care SCMD o face cunoscuta de la jumatatea lui 2009, ni s-a infatisat la cumpana anilor 2011-2012. Valurile de “felicitari”, numite decizii de revizuire, au lovit si continua sa loveasca la fel de implacabil ca si disponibilizarile la Interne si SRI. Multi dintre amagiti s-au trezit! Multi, inca nu, dar urmeaza!
Pentru toti avem unul si acelasi mesaj: vom continua lupta in justitie, in tara si in afara, aparandu-ne natura juridica a pensiilor noastre, din care decurge totul si, de asemenea, ne vom apara imaginea constitutional, alaturi de aliatii nostri, in strada.
Ca sa-l citam pe dl. Igas, cine are “sange in instalatii” va fi alaturi de noi si de aliatii nostri din cadrul societatii civile, in fata Guvernului, pe 24 ianuarie 2012, la orele 12.00. In Unire sta Puterea! Evident, in unirea victimeleor genocidului la care suntem supusi si nu in “solidaritatea” ceruta de Guvern, a pagubitilor cu sutii, a injunghiatilor pe la spate cu proprii lor calai!
Realitatea ne obliga sa incepem 2012 asa cum am inceput 2011. Atunci am castigat batalia “recalcularii”! De noi toti depinde sa castigam si batalia “revizuirii”!
Doamne ajuta! Pe ei!...
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU