UN PUNCT DE VEDERE (al colegului nostru de la Focsani)
Din diferite surse si pe diferite cai, unele chiar publice, aflam ca
de
la 1 ianuarie 2014 intra in vigoare noii coeficienti de salarizare
pentru personalul bugetar, deci si pentru militari, aspect ce ne
intereseaza pe noi cei ce suntem in rezerva sau retragere dar care
candva am fost activi ca mai apoi sa patimim datorita grijei purtata de
stat celor care l-a slujit si caruia nu i-a cerut nimic, ci numai
sa-si respecte cuvantul care se regasea in actele normative si legile
sale. In baza unei analize simple si prin corelarea unor date,
interpretarea unor informatii din presa, din diferite surse si din
discutiile cu militarii activi rezulta ca de la 1 ianuarie 2014 ar urma
sa se aplice in volum complet Legea nr. 284/2010 a salarizarii
personalului bugetar care presupune aplicarea noilor coeficienti de
salarizare cat si unele avantaje pentru militarii activi pe care noi cei
din afara sistemului inca nu le cunoastem. Despre ce o fi vorba ? Sa nu
credem noi ca cineva din conducerea actuala a armatei se gandeste la
cel ce a trecut in rezerva in baza Legii 164/2001 si ca timp de ani in
sir i s-au luat abuziv din drepturile castigate. A promis multa lume
politica buna ca se va face dreptate si acum in octombrie avem doar
impresia ca ni s-a rezolvat problema. La o analiza mai profunda vom
descoperi singuri adevarul si ce cacealma ne-a fost
trasa.
Daca se aplica Legea 284/2010 este perfect pentruca viata de militar nu este simpla dar eu imi pun intrebarea unde este mult discutata Lege a pensiilor militare, la ce forum este in dezbatere si care este continutul ei?
Ce se intampla cu rezervistii care nu mai au pensii militare ci niste......naiba stie ce venituri calculate pe baza de puncte.... si cum naiba s-ar mai putea aplica ,,actualizarea’’ coeficiantilor concomitent cu a activilor, prevedere care chipurile este prevazuta in noua lege. Dar de fapt noi nici nu mai avem grade si pentru societate nici nu mai contam pana la urmatoarele alegeri. Faptul ca scrie pe plic sau pe cupon gradul avut anterior este o scoatere de ochi si o mare abureala. Stiu ca orice grad este cuantificat si are o anumita valoare materiala raportata in bani. Astazi valoarea gradului de fruntas este de 288 lei iar a soldatului de 270 lei. Gradul meu de general de brigada are valoare financiara 0 lei iar a activului 495 lei. Ce raspuns ii pot da eu unui fruntas care ma va intreba : ce valoare are gradul tau ?
Ne-a pus Dumnezeu mana in cap – a venit mult asteptata si dorita luna
de corecare a veniturilor- aplicarea Legii 241/2013 respectiv revenirea
pensiilor ciuntite prin revizuiri succesive, la cuantumul din 2010.
Sarbatoarea este mare pentru ca de acum ne-am luat de o grija .Vom mai
primi majorari de pensii la sfanta asteapta sau ceva mai tarziu . Au
avut mare grija sa ne prosteasca iar cei mai multi dintre noi au
inghitit gulguta nestiind ce-i asteapta in viitor.
La articolul art.1 punctul 4 din legea menționată, se prevede
mentinerea pensiei pe acest cuantum pana cand cresterile succesive vor
acoperi diferenta de cuantum dintre pensia din septembrie 2013 si
decembrie 2010 ce presupune o blocare la actualul cuantum pentru o
perioada mare, foarte mare de timp.Tocmai de aceea am facut un
comentariu asupra activilor si a Legii 284 din 2010. Despre recuperarea
sumelor ce au fost luate sa nu ne facem iluzii. Ce se va intampla in
viitor cu cei ce si dupa calculele ale nebunesti au avut acelas cuantum
in septembrie 2013 egal ,sau apropiat, cu cel din decembrie 2010 ?.Dar
cu cei ce le-a crescut pensia nebuneste si pentru care nu se cunoaste
nici acum motivul ?. Cum si cu ce drepturi va iesi la pensie militarul
activ astazi ? Circula zvonuri despre persoane care daca ar iesi la
pensie dupa aplicarea legii mai sus amintite ar avea venituri de nici
in card nu le-ar incapea. Care este realitatea si cine o stie?
Am discutat in detaliu in cadrul adunarii membrilor de sindicat din
filiala la data de 17 octombrie 2013 despre cotestarea asa ziselor
decizii. Motive de contestare sunt suficiente.
De exemplu:
a)
nu s-a emis o noua decizie de pensie cu toate elementele acesteea ci
doar o instiintare de punere in aplicare a prevederilor legii 241 sau un
simplu cupon de pensie. Lipsesc datele de identificare a emitentului
ca de pe multe alte documente emise de Casele Sectoriale de Pensii ;.
b) in baza asa zisei decizii sunt inserate date dintr-o decizie anterioara ;
c) ceea ce este emis ca decizie este un document ilegal din mai multe puncte de vedere;
d) procesele pe rol trebuie mentinute si actualizate cu noi documente care sa sustina cauza fiecaruia dintre noi ;
e) cauzele, argumentele si actiunile sunt specifice in fiecare caz.
Cauza noastra trebuie sa ne o aparam singuri.
Multi se bat cu pumnul in piept ca este meritul lor ca ar fi discutat
cu Seful Casei de Pensii a Ministerului Apararii Nationale despre nu
stiu ce conditii de pensionare si de nu mai stiu care lege. Casa de
pensii nu este organ de decizie , dupa cum actioneaza, ci este doar o
structura de executie la bagheta ministrului si a D F C. Oare nu se
pricepe ca nicio structura nu face cea mai mica miscare fara decizia
celui de sus ? Oare suntem atat de novici de a crede ca un oarecare care
aduce critici cand prinde momentul ca EL ar fi rezolvat multe ?. Nu se
pricepe ca totul este plecat de la organul politic si domnul nostru
ministru este omul de partid ca si Oprea si Pricina de alt fel ?
Noi am fost invatati sa credem multe si in multi dar de fiecare data am cazut pe locul ... sapte.
Am crezut ca
fostul ministru Dobritoiu ne va rezolva (macar) problema spatiilor de
functionare a Birourilor Operative asa cum a promis la intalnirile cu
militarii in rezerva din diferite garnizoane .
Reamintesc ca miercuri 07.06. 2012 la Cercul Militar din Caracal a precizat :
,,Am
dat ordin in ce priveste accesul tuturor rezervistilori sediile
Cercurilor Militare , indiferent de asociatia din care face parte. De
acum daca veti mai intalni refuzuri, va rog sa ma insiintati, pentru ca
deja se va intra in neexecutare de ordin”.
Promisiunile domniei sale s-au dovedit a fi desarte pentruca
rugamintile noastre au ramas doar rugaminti desi avea tote parghiile la
indemana pentru a motifica M 107 din 30.06.2005 Instructiuni privind organizarea si functionarea cercurilor militare din Armata Romaniei.
Am crezut in doamna gl. Lupu
ca va rezolva si problema pensiilor noastre ( in limita puterii sale).
A dovedit ca este o femeie fara limite dar si fara caracter, dominata
de o demagogie fara limite ( la fel ca si putere). Acum este
preocupata de proproia sa soarta si se pare ca numai platile
compesatorii cand va iesi la pensie vor fi de 236 680 lei , circa 52 585
euro ( date preluate). Ma intreb : mai contez eu sau tu?.
Am crezut in gl. Oprea
ca nu vom fi afectati pecuniar si in final ne-a taiat din pensii cat a
vrut muschii lui de am suferit cativa ani buni si inca mai avem de
suferit. A reusit sa ne pacalesca si apoi sa devina aclamat. Iata ca
este si viceprim si uite asa cumatru o duce bine iar noi .....vorba
colindatorilor ,, ...tot ca prostii...”
Am crezut in
comandantul suprem si......am devenit asistatii societatii. Dar cine
crede in EL ramane tot ca in vorba colindatorului mai sus citat.
Am crezut in
Sindicat si am ajuns la dezbinare. SCMD a pierdut oportunitatea de a fi
reprezentantul legitim al nostru prin decredibilizarea liderilor,
situatie similara cu a centralelor sindicale.
Am crezut in
Asociatia Cadrelor Militare si am constatat ca nulitati in activitate
te dau afara din sala de sedinte cand se simt si ei ca au devenit
cineva. Dar nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita. ANMCRR nu este
si nu mai poate fi la nivel national reprezentanta intereselor
militarilor rezervisti.
Am crezut in conducerea ministerului si a armatei si constatam ca numai daca nu mai esti poti fi respectat.
Am crezut ca
in garnizoanele in care traim activii vor sti sa salute si sa respecte
inaintasii dar constatam ca nu mai stiu sa raspunda nici macar la
salutul pe care noi il adresam lor. Sa nu uitati ca si ei au fost
activi si, mai mult decat atat , sa nu uitati ca si dumneavoastra ,
activii de astazi, veti fi mai devreme sau mai tarziu rezervisti. Mai
stie cineva ce inseamna respectul ?
Este grav in ce situatie ne aflam si ce haos ne guverneaza.
Haosul este bine intretinut din umbra de structuri ale statului platite
din impozitele noastre. Nu am nicio idee cum sa iesim din acest cerc
vicios, mai cuget, dupa cum evolueaza situatia politica.
Legea pensiilor militare numai cu presiunea strazii va fi votata,
promulgata si aplicata. Asta e sigur! De ce doamna Campeanu care, cu
sprijinul exclusiv al sindicatului are pozitia actuala in guvern, tine
legea blocata de aproape cinci luni fara nicio explicatie, in conditiile
in care o serie de avize de la specialistii in domeniu sunt primite ?
Unii spun ca domnul col(r) dr. Dogaru nu are limite – NU – Dogaru are
limite si trebuie sustinut pentru a pune ordine in sindicat si pentru
a-i inlatura pe cei care nu au limite si mi se pare ca sunt si unii
ticalosi pe langa el. Ideea de afla de ce efective dispunem este corecta
pentru ca trebuie sa stim pe cine contam . Sa nu uitam ca ce mai multi
dintre noi ,preocupati in exclusivitate de partea materiala, recuperarea
banilor au parasit sindicatul crezand ca problemele s-au rezolvat.
Daca nu ne vom uni nu vom putea razbi.
Asteptam ca si alta data pozitia C N R din perioada 29 noiembrie - 01
decembrie 2013. Stim ca de multe ori a fost si ,,spectacol” de prost
gust in cadrul dezbaterilor, insa, speram ca in acest an sa se bucure
de seriozitate si de o analiza pertinenta. Situatia tuturor este mult
prea grea pentru a fi superficiali in actiunile noastre.
Eu
nu sunt un individ care imi folosesc scrisul in scopuri de lupta ci il
folosesc pentru a-mi exprima puncte de vedere, idei si pentru a comunica
cu dumneavoastra dragi prieteni si fosti colegi.
Va multumesc pentru faptul ca m-ati suportat.
Am onoarea sa va salut cu deosebit respect!
Gl.Bg. (r) Stelian FERARIU filiala FOCSANI
Informare privind demersurile juridice ale SCMD
-
Exclusiv
in atentia membrilor SCMD -
Doamnelor
si domnilor colegi,
Necesitatea prezentei
informari, in limbaj comun, se datoreaza, pe de o parte faptului ca nu toti
intelegem limbajul juridic, iar pe de alta, aparitiei unor pescuitori in ape
tulburi si zvoneri, care au alte interese decat ale SCMD sau ale rezervistilor,
in general, si incearca, din nou, sa ne debusoleze.
Multi dintre dvs. au
experienta simplului cetatean care s-a adresat individual unui avocat pentru a
obtine satisfactie in justitie. Numai pentru ca a fost ascultat, a platit de la
1 la 10 milioane sau chiar mai mult, functie de imaginea publica a avocatului.
Au urmat alte plati pentru fiecare operatiune facuta de avocat.
In paralel, impotriva
jafului numit "Recalculare", SCMD a dus doi ani de procese, sub
coordonarea Casei de Avocatura Galca si Vasiliu, achitand, din cotizatii,
onorariul, cu un plus pentru cei din tara, ai caror avocati au urmat strategia
d-lui Galca. Exceptie au facut membrii SCMD arondati la Casa de Pensii Sectoriala a SRI,
care, neavand decizii de "Recalculare", nu au avut ce ataca in
justitie.
Operatiunea retroactiva, prin urmare ilegala, numita
"Recalculare", in baza Legilor 119 si 263 din 2010, ne-a privat, prin
transformarea noastra in "asistati social", de toate drepturile, nu
numai de cuantumuri. Neputand ataca legile, declarate constitutionale, am
atacat HG 735/2010, adica actul administrativ de aplicare. Sfidand orice idee
de stat de drept, premierul Boc si ministrul de justitie Predoiu au trimis
circulare membrilor Guvernului, cum sa interpreteze, pe dos, principiul
"Erga omnes", si judecatorilor, ce decizii sa ia in procesele cu noi.
Mai mult, la cele cateva zeci de mii de actiuni SCMD in justitie, s-au dat
termene la calendele grecesti. Si in aceste conditii am castigat definitiv si
irevocabil in peste 4600 de actiuni pe
"Recalculare". Avocatii au cerut si primit taxa de succes, dar
hotararile nu au fost aplicate.
Marea victorie obtinuta
de SCMD in justitie a fost Decizia ICCJ din 7 ianuarie 2011, cand, practic,
"Recalcularea" a fost desfiintata. Ofertele marilor cabinete de
avocatura, de reprezentare a noastra la ICCJ, au variat intre 1 miliard de lei
vechi si 4 milioane de euro pentru intreg sindicatul. Am castigat prin avocatul
Col. (r) dr. Dediu Gheorghe, platind doar taxa de 10 milioane lei vechi.
In baza victoriei de la
ICCJ dar si sub impresia marilor manifestatii stradale organizate de noi, pe
tot parcursul anului 2011, ne-am primit, in cuantum, banii din dec. 2010, dar
fara acte justificative.
In replica, Guvernul
Boc a emis OUG 1/2011, prin care a vopsit defuncta "Recalculare"
intr-o operatiune noua numita "Revizuire", incluzand in textul
ordonantei si defuncta HG 735. Prin aceasta ordonanta s-au introdus, odata
discriminarea intre rezervistii iesiti la pensie inainte de 1 ian 2011 si cei
trecuti in rezerva dupa aceasta data, si apoi discriminarea intre toti cei
pensionati pe legile anterioare, impartindu-i in trei categorii:
- Cei carora le-au crescut, de la 1 ian 2012, justificat sau nu, cuantumurile, cu sume variind de la 1 leu la zeci de milioane si care au primit si diferenta de plata pe 2011;
- Cei carora le-au rezultat in mod aberant cuantumuri identice, pe baze de calcul diferite;
- Cei carora le-au scazut cuantumurile cu 30-40%, fiind obligati, de la 1 ian 2012 sa plateasca din nou, retroactiv, diferentele pe 2011.
Scopul a fost partial
atins, deoarece multi dintre camarazii nostri, preocupati numai de bani,
vazandu-si sacii in caruta, au abandonat SCMD-ul. In locul lor, au inceput sa
se inscrie insa colegii cu o alta problematica, trecuti in rezerva dupa 1 ian
2011 si, in mod deosebit, indiferent de varsta, cei disponibilizati de Igas din
MAI.
La operatiunea numita
"Revizuire", desi puteam sa o includem in procesele in dosarele pe
"Recalculare", noi am optat sa deschidem noi procese, deoarece aveam o sansa in plus sa castigam pe
"Revizuire", daca am pierdut pe "Recalculare". Mai mult,
deciziile de revizuire in baza OUG 1/2011 anulau obiectia judecatorilor ca
paguba nu s-a produs, din moment ce eram obligati sa platim retroactiv pe tot
anul 2011. O prima dovada a faptului ca s-a procedat ilegal cu pensionarii, s-a
obtinut la 17 oct 2011. Baschetbalista Codruta Kovesi a introdus 11 recursuri
in interesul legii, pentru a obliga
tribunalele sa judece identic si sa ia aceleasi hotarari, nefavorabile noua,
tuturor. Daca in recursul impotriva rezervistilor, Decizia ICCJ a fost ambigua,
lasand loc la interpretari, in ceea ce priveste cele 10 recursuri in interesul
legii impotriva celorlalte categorii de pensionari, Decizia ICCJ nr. 19 in
Dosarul 18/17 oct 2011 a fost transanta: nu se pot face recalculari/revizuiri
la pensiile civile in baza legii Robertei Anastase 263/2010, legea neavand
caracter retroactiv. Drept urmare, pentru judecatori s-a pus intrebarea de ce
rezervistii, grefierii, functionarii publici si ceilalti care au avut legi
speciale au fost executati retroactiv?
In ceea ce priveste
miile de procese pe "Revizuire" (de 10 ori mai putine decat cele pe
"Recalculare"), SCMD a optat ca filialele sa mearga cu aceiasi
avocati, tariful platit individual fiind cel pentru Casa Galca si Vasiliu de
150 lei. Puterea a raspuns, trimitandu-ne zeci de noi decizii de
"Revizuire", recordul fiind de 31 decizii/una persoana. O nebunie
care nu ar fi putut fi banuita nici de noi, nici de avocati, obligandu-i pe
acestia sa argumenteze zeci de noi piese la dosar. Pentru aceasta, am convenit
incheierea de acte aditionale la contractul de reprezentare, cu o plata
suplimentara de 70 lei, pentru prima noua decizie, si de 30 lei, pentru
urmatoarele. Cand Cabinetul Galca si Vasiliu a fost excedat, am convins
Cabinetul de Avocatura Graziela Barla sa preia o parte din actiunile pe "Revizuire"
pe Bucuresti si Ilfov. Dar actul aditional a fost incheiat doar cu trei zile
mai inainte de aparitia Legii reparatorii (241/2013) ceea ce, pe drept cuvant,
a deranjat Cabinetul de Avocatura, pentru ca practic, prin Legea 241/2013
"Revizuirea" a fost lichidata, pentru cei discriminati, deciziile
acesteia referindu-se exclusiv la cuantumuri. Pentru cei "favorizati"
de OUG 1/2011, "Revizuirea " continua, respectivii primind si astazi
noi si noi decizii, una mai bizara decat alta.
In procesele pe
"Revizuire" si-au batut joc de noi, asa cum ne asteptam, completele
de la Bucuresti, Iasi, Craiova si Targu Mures, in primul rand, respingand, spre
exemplu, pentru tardivitate, actiunile, pe motiv ca am primit deciziile initiale
(in perioada 27-31 dec 2010) si trebuia sa respectam termenul de contestare
prevazut in Legea ... 19/2000, care a fost in vigoare pana la 31 dec 2010,
inclusiv. Judecatorul inamovibil este suveran si nu raspunde in fata nimanui
pentru tampeniile pe care le face. Drept urmare, prin Cabinetul de Avocatura
Barla, am supus atentiei Consiliului Superior al Magistraturii 7 judecatori, pentru
rea credinta sau incompetenta, in baza tampeniilor pe care le-au scris in
hotararile redactate. De exemplu: de
acord ca am primit deciziile cu 31 dec 2010 si ca legile noastre 164/2001 si
179/2004 au fost abrogate cu 1 ian. 2011, dar ... ce legatura avem noi cu Legea
19/2000, abrogata de asemenea cu 1 ian 2011, care era legea civililor?
S-a mers pe termene
mari, pe respingere, in majoritatea cazurilor, dar au fost cazuri in care am si
castigat, iar la cererile noastre, judecatorii au notificat ca respectivii se
intorc la situatia din dec. 2010, conform Legilor 164/2001 sau 179/2004.
Incepand de la sfarsitul anului 2012, si noi si judecatorii, am inceput sa
amanam/suspendam actiunile, pentru ca era clar pentru toata lumea, si unii
judecatori ne-au spus-o explicit, ca aceasta chestiune se va rezolva politic,
si ei asteapta sa vada ce rezolvam in dialogul cu USL.
Doamnelor
si domnilor colegi,
Actiunile in justitie
au fost si au ramas, in primul rand, un mijloc de presiune asupra Puterii,
chiar mai eficace decat marile manifestatii stradale. De la inceput s-a
precizat ca luptam pentru obtinerea tuturor drepturilor furate, in Parlament,
in justitie, in strada, cea care putea sa ne redea aceste drepturi fiind, in fapt,
Puterea, si anume ... o noua Putere. Este motivul pentru care, in 2011/2012, am
incheiat protocoale la nivel local, pana la nivel general, cu USL, SCMD
achitandu-se de obligatii prin rezultatele obtinute la alegerile si
referendumul din 2012. Liderii USL ne-au luat in serios, din momentul in care
au vazut ca reprezentam, prin sistemul de aliante al SCMD, o imensa masa de
vot, numita CNSC. Obiectivele noastre au fost grupate si prezentate atat direct
cat si ca un capitol separat, alaturi de obiectivele aliatilor nostri. In
prezent am extins aceasta sfera de aliante pe orizontala, la nivel sindicate si
ONG-uri, in perspectiva alegerilor din 2014, cand vom actiona in functie de
modul in care actuala Putere intelege sa-si respecte promisiunile.
O prima promisiune, onorata
de Guvernul Ponta, a fost Legea 112/2012, adica asa zisa "amnistie
fiscala", prin care rezervistii cu cuantumurile scazute n-au mai fost
obligati sa plateasca, retroactiv, pe 2011, diferentele rezultate dintre sumele
primite si cele revenite prin "Revizuire". Apoi am actionat pentru
lichidarea definitiva si promisa a
"Revizuirii", dar si impotriva irationalei limitari a dreptului la
munca, prin Legea 329/2009, cap.IV. Am solicitat doua ordonante de urgenta,
care au primit toate avizele necesare in luna oct 2012, spre a fi promovate
inainte de alegerile generale, dar ... schimband peisajul politic,
"coabitarea", neprevazuta de noi, cei care suntem "stupid
people", a incurcat toate lucrurile. Abia la 4 martie 2013 ni s-a promis
rezolvarea solicitarilor prin doua legi in regim de urgenta, conexe: aceea privind
dreptul la munca, al carei proiect era deja inaintat de USL la Parlament dar blocat in Camera Deputatilor (PLx 109/2012),
promisiune inca neonorata si Legea reparatorie, pentru care SCMD s-a luptat din
greu, actuala Lege 241/2013. Aceste legi au fost concepute ca functionand pana
la 1 ian 2014, cand urmeaza a fi abrogate prin Legea pensiilor militare de stat,
care le va contine prevederile. Am convins Puterea ca este vital sa apara aceasta
lege, pentru ca altfel ne vom muta fie la Ghencea, fie in strada.
Inca din dec 2012, au
inceput sa apara sporadic, apoi in val, noi decizii de "Revizuire" in
baza legii Roberta Anastase. Adica, daca n-au putut sa ne ia la toti din
pensii, ca in ian. 2011, daca la unii ne-au luat o treime numai, la altii nimic,
iar la altii au adaugat, prin noul val de decizii, pe care multi dintre dvs.
le-au simtit pe propria piele, urma ca celor deja loviti, sa li se mai ia 4-5
milioane iar celorlalti, care "au beneficiat" pe drept sau nu, sa li
se ia atat incat sa ajunga la nivelul primilor. Masura viza 154 000 de
rezervisti, atati cati mai eram in viata in iunie, ceilalti 32.000, pana la
186.000 cati ar fi trebuit sa fim, decedand in urma legilor genocidului, adica
"parasind pe cale naturala sistemul". Nenorocirea era ca, pana la
sfarsitul anului 2013, toti trebuia sa platim diferentele din urma, pe o
perioada de 30 de luni. Ceea ce insemna ca niciunul dintre noi nu mai incasa un
leu la pensie, timp de 6 luni, urmand sa ia de acasa si sa dea la stat. Probabil,
majoritatea dintre noi, ar fi patit, in aceste conditii, ceea ce a patit dl.
Gl. Mihail Popescu, in momentul in care s-ar fi trezit cu noua decizie, prin
care i s-au mai luat 4 milioane, cu obligatia de a plati in 6 luni alte 120
milioane din urma. De asta am fost duri cu cei care visau sa obtina totul (din
perspectiva individuala) printr-o lege reparatorie, dar temporara. Orice
amendament introdus in ultima zi la Senat sau la Camera, insemna intoarcerea
proiectului la Comisii, amanarea discutarii pe toamna, cand ni s-ar fi spus ca
nu mai e necesar, fiinca de la 1 ian 2014 aparea Legea pensiilor militare de
stat. Ni s-ar fi spus insa supravietuitorilor!... Nu puteam permite ca
prostirea unora de catre oamenii vechiului regim sau incapacitatea unora de a
intelege ca nici Antonescu nu si-a pus problema sa ajunga la Moscova printr-o
singura actiune ofensiva, ca trebuie sa fortezi intai Prutul, pe urma Nistrul,
apoi Bugul, etc., sa ne trimita pe aproape toti la Ghencea Militar...
In privinta legii
conexe, inca numita Plx 109/2012, daca acesta nu este votat si promulgat in
regim de urgenta pana la 15 nov. a.c., toti rezervistii care au beneficiat de Legea
241/2013 vor trebui sa opteze intre
pensie si salariu, pentru depasirea plafonului. Aceasta este batalia pe care
toti membrii loiali SCMD o duc in prezent, batand la usa "alesilor"
de anul trecut, care ne datoreaza, in cea mai mare masura, succesul.
Doamnelor
si domnilor colegi,
Prin aparitia Legii
241/2013 si operatiunea numita "Revizuire", implementata prin OUG
1/2011, a fost lichidata definitiv, pentru categoria rezervistilor discriminati
la cuantum, impreuna cu "bastardul"ei, numita
"Regularizare". Indiferent cine si ce merite isi atribuie, este
exclusiv meritul SCMD, care a pastrat dialogul si a gasit intelegere la domnii
Victor Ponta, Crin Antonescu, Mircea Dusa, Radu Stroe, George Maior la care s-a
adaugat, din 2 martie a.c., sprijinindu-ne decisiv in momentele cheie si dl.
Gl. (r) dr. Gabriel Oprea. In mod surprinzator, nu gasim nici un fel de
intelegere la d-na Mariana Campeanu, care isi datoreaza exclusiv SCMD intrarea
in Parlament, si-n 2010, la Deva, si-n 2012. Domnia sa tine blocat de 4 luni
proiectul Legii pensiilor militare de stat, asupra caruia au cazut de acord
atat colegii domniei sale din Guvern, cat si reprezentantii tuturor
structurilor militarilor si politistilor activi sau in rezerva.
In aceasta situatie, am
avertizat Casele sectoriale de pensii ca, daca nu dau drumul banilor abuziv
retinuti, rezervistilor discriminati in ultimii doi ani, bani care nu afecteaza
bugetul, existand prin decesele din ultimii patru ani ale camarazilor nostri,
iar Legea 241 la art 2 prevede acest lucru, vom transforma actiunile inca pe
rol pe defuncta "Revizuire", prin introducerea unui simplu capat de
cerere, in actiuni recuperatorii, cu penalitatile de rigoare, iar in situatia
celor care au pierdut in justitie, vom
declansa o noua actiune recuperatorie, gestionata exclusiv de SCMD, de care vor
beneficia doar membrii cotizanti ai SCMD.
Tot pe cale de
consecinta, atrag atentia, in acelasi timp, tuturor celor interesati, ca, la
categoria in continua diminuare a rezervistilor, exista urmatoarele situatii:
·
rezervisti, putini la numar, dar exista,
care si-au obtinut drepturile prin justitie, in baza Legilor 164/2001 si
179/2004, care sunt exceptati de la legile genocidului;
·
masa celor cu cuantumurile crescute, sau
identice pe cale de a-si vedea veniturile diminuate prin stergerea abuziva, cu
si fara rost, din plata a sumelor datorate grupelor de munca (acestia sunt, in
continuare, asistati social, dependenti de punctul de pensie);
·
masa inca asistatilor social, care isi
primesc drepturile in cuantumul calculat pentru dec 2010, pe baza Legilor 164
si 179.
Adica avem patru
palarii legale pentru aceeasi Marie. Una si aceeasi structura socio-profesionala,
guvernata de 4 legi diferite, care se bat cap in cap. Concluzia pentru Putere
nu poate fi decat una singura: bulgarele mizeriei, contrar oricarui principiu
de drept, rostogolit de Boc si "specialistii" lui, a ajuns de
dimensiunea unui munte si nu mai poate fi tolerat, intrucat pute de muta nasul
si juristilor din Burkina Faso. Orice smechereala politicianista trebuie sa
dispara si Legea pensiilor militare de stat, care readuce ordinea in sistem
trebuie promovata/promulgata imediat, fara a se mai incerca vreo "agatare"
a noastra la legea nevotata in fapt, a Robertei Anastase.
Recomand, prin urmare,
tuturor membrilor SCMD sa urmareasca si sa aplice instructiunile
Departamentului Juridic al SCMD si sa nu
mai intre in jocul latrailor de serviciu infiltrati printre noi sau al
bolnavilor care au solutii la orice problema, in deplina necunoastere de cauza,
toate menite doar sa tulbure apele si sa ne faca sa ne inecam precum tiganul la
mal. In situatia in care liderii tuturor partidelor parlamentare si
neparlamentare au cazut sau cad zilnic victima institutiilor de politie
politica de tip stalinist, pe care nu le mai amintim, in situatia in care inca 137
de generali, chestori, colonei si comisari sefi sunt "agatati" (pe
langa zecile deja de condamnari) va mai mira faptul ca liderii SCMD (Dogaru,
Pricina, Caloianu, Nastase, Tudor, Popescu, Macovei, Comaneci, etc) sunt
porcaiti de dimineata pana seara si li se cauta, cu disperare, nod in papura?
Honor
et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE
SCMD,
Col.
(r) dr. Mircea DOGARU