vineri, 22 aprilie 2011

PAŞTE FERICIT

Fie ca Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă vouă și celor dragi cele mai semnificative taine divine:
-încredere,
-iubire,
-speranţă,
-sănătate,
-pace,
-liniște,
iar lumina Sfintei Învieri, să vă lumineze sufletul și viată !
HRISTOS A INVIAT!
Biroul Operativ al Filialei 1 Suceava
Presedinte col. rez. Coca ION

joi, 21 aprilie 2011

Agenda de lucru a SCMD in perioada 30 aprilie - 16 mai
Apel catre toti membri si simpatizanti SCMD


1. In ziua de 30 Aprilie a.c. intre orele 11.00 - 12.00, SCMD va aniversa Ziua Infanteriei la Monumentul Infanteriei din Soseaua Kiseleff (in parcul de langa Muzeul Geologiei). La aceasta actiune, initiata de filialele sectoarului 2, SCMD ii cheama sa participe pe toti bucurestenii pentru care onoarea si demnitatea de militar mai inseamna ceva;
2. In ziua de 4 mai a.c. SCMD organizeaza pichetarea sediului ANAF din str. Apolodor nr. 17 ( la iesirea din Piata Constitutiei, vis a vis de sediul SRI). SCMD protesteaza pentru reactia antinationala a Puterii fata de gestul neofascistului ungur Csibi BARNA de spanzurare a unui manechin reprezentandu-l pe Avram Iancu. Sfidarea Constitutiei Romaniei, a Istoriei si simbolurilor natiunii romane impune arestarea, judecarea in regim de urgenta si condamnarea vinovatului, nu promovarea sa, de catre Sorin Blejnar la ANAF sector 2. In calitate de militari credinciosi valorilor si traditiilor nationale, aparatori ai integritatii teritoriale, independentei, unitatii Romaniei, simbolurilor si demnitatii natiunii, membrii SCMD vor cere ca institutiile statului sa-si faca datoria, legea sa fie una pentru toti, sa nu se mai accepte tacit existenta unor supradrepturi colective si onoarea si demnitatea poporului roman sa nu mai fie batjocorite cu ingaduinta Puterii.
La aceasta actiune vor participa toti membri SCMD din capitala disponibili. Ii invitam, deasemenea, sa participe pe toti bucurestenii, indiferent de culoarea politica, pentru care Romania, natiunea romana si valorile romanesti mai inseamna ceva. Pe toti cei care sunt hotarati sa spuna DESTUL! celor 21 de ani de umilinta si jigniri repetate aduse in deplina impunitate de extremistii unguri unui popor prea bland si prea tolerant!
3. In ziua de 14 mai se vor desfasura lucrarile Congresului PDL, partidul vinovat, alaturi de PUNR si UDMR, de toate legile genocidului si subminarii economiei nationale impuse in ultimii 3 ani natiunii romane, in dispretul democratiei si a oricaror principii de drept. SCMD va picheta in Bucuresti locatia Congresului - indiferent de care va fi aceea - iar in tara, sediile PDL in fiecare centru urban in care exista filiala SCMD. La aceasta actiune, SCMD ii cheama alaturi pe toti sindicalistii, pe toti militarii, pe toti cetatenii Romaniei care au curajul sa se impotriveasca APOCALIPSEI DUPA BASESCU.
"Mai bine un sfarsit cu groaza decat o groaza fara de sfarsit!"


Honor et Patria! Vae Victis!


Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

luni, 18 aprilie 2011

18.04.2011

14 mai 2011 - SCMD vs. Congresul PDL


In atentia tuturor membrilor si simpatizantilor SCMD

Motto:
“Stima noastra si mandria
Boc, Basescu, Romania!...”

Sambata, 14 mai a.c., grupul Basecu, Boc, Udrea, Oprea, Igas, etc, cu Visanii, Murgii, Oajdii, Talmacenii si Robertele de serviciu, isi vor serba victoria asupra natiunii romane, in cadrul unui congres al partidului–stat.
Ne-au furat tot ce se mai putea fura si se pregatesc sa dea strainilor, contra comision, ultimele surse de venit ale natiunii romane.
Ne-au inmultit si ne-au marit taxele si impozitele cat sa ne faca sa regretam veacul de aur al fanariotilor.
Ne-au condamnat la moarte, lichidandu-ne spitalele, industria farmaceutica, gonindu-ne din tara medicii si punandu-ne sa platim lipsa de asistenta medicala.
Ne-au indobitocit, distrugandu-ne scolile, reformand la nesfarsit invatamantul, facand vedete din tradatori si curve, provocand scandal dupa scandal de imagine, ca sa nu mai vedem dezastrul.
Ne-au lichidat mijloacele de subzistenta, taind salariile, pensiile, alocatiile, ajutoarele sociale.
Ne-au vandut pe 300 de ani, luand in conditii oneroase imprumuturi de care nu era nevoie.
Distrug orice initiativa particulara sau cetateneasca pentru ca nimic nu trebuie sa functioneze, si toti banii trebuie sa se stranga la ei, ca sa poata cumpara prostii pe nimic, inainte de alegeri, si constiinte, dupa.
Ne-au desfiintat dreptul la proprietate, nationalizandu-ne noua, militarilor, gradele si pensiile.
Ne-au luat prin lege, dreptul la munca.
Intr-un exces de zel stalinist, au proclamat ca statul nu are nici o obligatie fata de cetateni, ne-au indemnat sa parasim tara ca sa muncim aiurea si au stabilit cat mai avem voie sa traim dupa iesirea la pensie – 6 ani.
Au distrus puterea legislativa, prin asumari de raspundere si pe cea judecatoreasca, prin hotarari de Guvern si ordonante care anuleaza hotararile definitive si irevocabile ale tribunalelor.
Au jignit si anihilat toate categoriile socioprofesionale.
Ne-au lasat fara aparare iar astazi atenteaza asupra ordinei publice.
Au mintit si mint in continuare, cu tupeu, in speranta ca numarul imbecililor care mai cred in behaielile prezidentiale, ramane constant.
Au furat in mod constant si se pregatesc sa fure in continuare, referendum-uri.
Prin modificarea Constitutiei si referendum-uri trucate vor sa transforme Capitala in organism statal si statul intr-o federatie de regiuni autonome, ca mijloc de trecere la desfiintarea Romaniei, cu sprijinul minoritatilor agresive si al slugilor fara creier.
Pentru toate acestea si pentru multe altele, ar trebui sa ne implicam in procesul declansat de echipa cotroceana de stavilire a tentativelor de revolta din ograda proprie.
De 6 luni de zile se incearca distrugerea aripii Blaga care, daca ar parasi PDL-ul, ar schimba majoritatea in Parlament. Asa se explica misterul atacurilor impotriva vamesilor si a politistilor de frontiera, ba chiar si asupra unor sindicalisti, ca Marica si Gruia. Pentru ca in PDL numarul celor ingroziti ca nu vor mai avea viitor politic dupa disparitia lui Basescu, datorita calcarii in picioare a oricaror principii si notiuni de drept, este in continua crestere. Sa-i sprijinim pe acestia din urma, inainte sa ne trezim cu taxe puse si pe respiratie, in favoarea Elenei Udrea.
Sa aducem la cunostinta lumii intregi, cu ocazia Congresului PDL-ului, adevaratele sentimente ale romanilor fata de aceasta plaga abatuta asupra noastra, fata de care cutremurele si tsunami-urile din Japonia, cu toate distrugerile provocate, sunt simple glume.
Sa pichetam la Bucuresti locatia Congresului si in tara toate sediile PDL. Sa-i chemam in sprijin la aceasta actiune pe toti oamenii de buna credinta, pe toti cei care mai gandesc, pentru ca nu este o lupta pentru dominatie si control ci o lupta pentru supravietuire a natiunii romane.
Prostilor sa le amintim ca dupa “revizuirea” unor anterioare decizii de pensie “recalculata”, nule de drept (pentru ca au fost emise in perioada de suspendare) va urma ofensiva de tip stalinist, in baza legilor “lustratiei” impotriva tuturor celor care mai cred in dreptul Romaniei la existenta. Primii loviti vor fi politistii, SRI-stii, lucratorii din celelate servicii, Armata, etc, ale caror pensii, odata revizuite, vor fi micsorate prin lege cu 15%, apoi toate celelalte categorii socio-profesionale. Pentru ca tovarasul Basescu, sfatuit de fiii si nepotii KGB-istilor de odinioara, a proclamat in mod aberant Romania de ieri ”stat comunist”, “ilegitim si criminal”. Un stat servit, nu-i asa, de o ”retea institutionala” care-i grupeaza pe toti cei care au produs prin munca lor uriasa bogatie a tarii, jefuita in cei 21 de ani de post ”revolutie”: de la medici la academicieni, de la constructori la artisti, de la muncitori la profesori, de la militari la actori si ziaristi.
In numele democratiei, care ramane pentru romani un vis prea indepartat, este momentul sa ne spunem parerea fata de bolsevicii portocalii si fata de noul Stalin de la Cotroceni. Sa pichetam la Bucuresti sala Congresului si in tara sediile PDL, exprimandu-ne deschis sentimentele si opiniile fata de cei care au adus natiunii noastre Apocalipsa. Cerandu-ne drepturile legitime (la viata, la proprietate, la munca, la sanatate, la invatatura, la batranete linistita, etc), in primul rand, dreptul copiilor nostri la un viitor normal, intr-o Romanie europeana. Sa-i sprijinim pe aceia dintre ei, putini la numar, care mai au o urma de rusine, sa se desprinda de nucleul dur, kominternist-stalinist al PDL-ului! Sa stopam acum ascensiunea hidrei blonde! Sa risipim acum armata de mancurti portocalii!
Pentru noi, militarii, vom cere dreptul la onoare nepatata, la demnitate, stoparea transformarii chelnerilor in ministri si a fruntasilor in generali, drepturile legitime decurgand din contractele incheiate de noi cu statul si indeplinite de noi, prorogarea legilor noastre ocupationale, abrogarea legilor genocidului care ne interzic dreptul la munca si sanatate, pensiile noastre legal dobandite, si dreptul dintotdeauna la asistenta medicala gratuita.
Vom face apel la toti aliatii nostri si, pentru prima data, la Federatia Nationala a Muncii sa ne sprijine.
Ostile s-au adunat intotdeauna la beleag de Sfantu Gheorghe si, in mod traditional, campaniile s-au dus din primavara pana in toamna!

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGAR

duminică, 17 aprilie 2011

Metodologie de calcul privind revizuirea pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională

Publicată in Monitorul Oficial, Partea I nr. 81 din 31/01/2011

Art. 1. - Pensiile prevăzute la art. 1 lit. a) şi b) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor şi recalculate potrivit prevederilor aceleaşi legi se revizuiesc conform prezentei metodologii.

Art. 2. - Revizuirea pensiilor prevăzute la art. 1 se realizează prin determinarea stagiilor de cotizare, a punctajelor medii anuale şi prin stabilirea cuantumului aferent fiecărei pensii.
Art. 3. - (1) Constituie stagiu de cotizare vechimea în serviciu şi, după caz, vechimea în muncă valorificată în ultima decizie de pensie până la data încheierii procesului de recalculare, respectiv perioadele în care beneficiarul:
a) a avut calitatea de cadru militar în activitate;
b) a avut calitatea de funcţionar public cu statut special în instituţiile de apărare naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, precum şi în sistemul administraţiei penitenciare;
c) a îndeplinit serviciul militar ca militar în termen, militar cu termen redus, elev sau student al unei instituţii militare de învăţământ pentru formarea cadrelor militare, respectiv elev sau student al unei instituţii de învăţământ pentru formarea cadrelor militare/poliţiştilor sau funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare;
d) a fost concentrat sau mobilizat ca rezervist;
e) a fost în captivitate;
f) a realizat vechime în muncă recunoscută în condiţiile legii, până la data intrării în vigoare a Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
g) a realizat perioade asimilate vechimii în muncă, conform legii, până la data intrării în vigoare a Legii nr. 164/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
h) a realizat perioade de vechime în muncă recunoscute în baza Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat;
i) a realizat vechime în muncă, ca timp util, în fostele unităţi agricole cooperatiste, calculat potrivit Legii nr. 80/1992 privind pensiile şi alte drepturi de asigurări sociale ale agricultorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
j) a urmat, anterior datei intrării în vigoare a Legii nr. 164/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cursurile de zi ale învăţământului superior, organizat potrivit legii, pe durata normală a studiilor respective, cu condiţia absolvirii acestora, potrivit legii.
(2) Constituie stagiu de cotizare şi perioada suplimentară la vechimea în muncă sau la vechimea în serviciu acordată în baza legislaţiei anterioare datei de 1 aprilie 2001 pentru perioadele realizate în grupa I şi a II-a de muncă, respectiv în condiţii deosebite, condiţii speciale şi alte condiţii.
(3) Pentru perioadele ulterioare datei de 1 aprilie 2001 care reprezintă, potrivit legii, stagiu de cotizare realizat în condiţii deosebite, condiţii speciale sau alte condiţii de muncă se acordă perioade suplimentare la vechimea în muncă sau la vechimea în serviciu, care constituie stagii de cotizare în condiţii normale, după cum urmează:
a) 3 luni pentru fiecare an lucrat în condiţii deosebite de muncă;
b) 6 luni pentru fiecare an lucrat în condiţii speciale de muncă;
c) 12 luni pentru fiecare an lucrat în alte condiţii de muncă, aşa cum sunt reglementate în domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale, pe baza criteriilor şi metodologiei de încadrare prevăzute, până la 31 decembrie 2010, de Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2001 privind stabilirea locurilor de muncă şi activităţilor cu condiţii deosebite, condiţii speciale şi alte condiţii, specifice pentru cadrele militare în activitate, cu modificările ulterioare, şi de Hotărârea Guvernului nr. 1.822/2004 privind stabilirea locurilor de muncă şi activităţilor cu condiţii deosebite, speciale şi alte condiţii, specifice pentru poliţişti, cu modificările ulterioare.
Art. 4. - (1) Stagiul de cotizare se exprimă în ani, luni şi zile.
(2) Dacă din documentaţia de pensionare rezultă perioade de vechime în muncă exprimate în săptămâni de cotizare, ca urmare a achitării contribuţiei către fostele case de asigurări sociale, aceste perioade se vor transforma în stagiu de cotizare exprimat în ani şi luni de cotizare.
(3) Dacă din documentaţiile de pensionare nu rezultă localizarea săptămânilor de cotizare în cadrul anului, acestea vor fi plasate imediat după data de 1 aprilie a anului respectiv.
Art. 5. - (1) Cuantumul pensiei revizuite se determină prin înmulţirea punctajului mediu anual realizat cu valoarea unui punct de pensie.
(2) La determinarea cuantumului pensiei, fracţiunile de leu se întregesc la un leu în favoarea pensionarului.
(3) Valoarea punctului de pensie prevăzută la alin. (1) este de 732,80 lei, stabilită prin Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2010 nr. 12/2010.
(4) La cuantumul pensiei stabilit conform alin. (1) se aplică prevederile art. 11 alin. 3 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 6. - (1) Punctajul mediu anual se determină prin împărţirea numărului de puncte rezultat din însumarea punctajelor anuale realizate la stagiul complet de cotizare.
(2) Stagiul complet de cotizare prevăzut la alin. (1) este de 20 de ani.
Art. 7. - (1) Punctajul anual se determină prin împărţirea la 12 a sumei punctajelor lunare realizate în anul calendaristic respectiv.
(2) Punctajul lunar se calculează prin raportarea veniturilor realizate lunar la salariul mediu brut/net din luna respectivă, prevăzut în anexa nr. 2 la ordonanţa de urgenţă.
(3) La calcularea punctajului mediu anual, a punctajului anual şi a punctajului lunar se utilizează 5 zecimale.
Art. 8. - (1) Veniturile brute/nete, după caz, realizate lunar, utilizate la calculul punctajului lunar cuprind drepturile salariale şi cele asimilate acestora, încasate de beneficiari conform legislaţiei în vigoare la data acordării lor, respectiv:
a) retribuţia tarifară lunară/salariul de bază lunar/solda lunară/salariul de bază de încadrare lunar, inclusiv indexări, compensaţii, indemnizaţii de conducere/comandă, salarii/solde de merit şi alte drepturi similare prevăzute de legislaţia în vigoare la acea dată;
b) sporurile şi indemnizaţiile acordate în sume fixe sau sub formă de procent din retribuţia tarifară lunară/salariul de bază lunar/solda lunară/salariul de bază de încadrare lunar sau din salariul funcţiei de bază/salariul funcţiei îndeplinite/solda de funcţie/solda funcţiei de bază, potrivit legislaţiei în vigoare la acea dată;
c) primele/premiile din cursul anului şi cele anuale, acordate potrivit legislaţiei în vigoare la acea dată;
d) sumele reprezentând compensarea concediului de odihnă neefectuat, potrivit legii;
e) sumele cuvenite ca reprezentanţi în adunările generale ale acţionarilor, în consiliile de administraţie, în comitetele de direcţie, în comisiile de cenzori sau în orice alte comisii, comitete sau organisme, acordate potrivit legislaţiei în vigoare la acea dată, indiferent de forma de organizare sau denumirea angajatorului ori a entităţii asimilate acestuia, după data de 1 ianuarie 2008;
f) venitul corespunzător funcţiei pe care a fost încadrat în ţară personalul trimis în străinătate în misiune permanentă sau, după caz, pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, inclusiv pentru perioada efectuării concediului de odihnă/de misiuni în ţară;
g) orice alte elemente salariale asimilate celor prevăzute la lit. a)-d), acordate potrivit legislaţiei în vigoare la acea dată.
(2) Nu sunt considerate venituri de natură salarială sau asimilate salariilor următoarele sume:
a) diurnele de deplasare şi de delegare, indemnizaţiile de delegare, detaşare sau transfer;
b) participarea salariaţilor la profit, potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, aprobată cu modificări prin Legea nr. 769/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
c) compensaţiile lunare pentru chirie;
d) contravaloarea echipamentelor tehnice, a echipamentului individual de protecţie şi de lucru, a alimentaţiei de protecţie, a medicamentelor şi materialelor igienico-sanitare, a altor drepturi de protecţie a muncii, precum şi a uniformelor obligatorii şi a drepturilor de echipament;
e) sumele primite potrivit legii, pentru acoperirea cheltuielilor de mutare în interesul serviciului;
f) indemnizaţiile de instalare;
g) plăţile compensatorii şi ajutoarele la trecerea în rezervă sau direct în retragere, respectiv la încetarea raporturilor de serviciu cu drept la pensie;
h) valoarea financiară a normelor de hrană;
i) contravaloarea transportului ocazionat de plecarea în concediul de odihnă, precum şi a transportului la şi de la locul de muncă;
j) alocaţia de stat pentru copii;
k) alte drepturi care, potrivit legislaţiei în vigoare la data acordării, nu reprezentau drepturi de natură salarială sau asimilate salariilor.
Art. 9. - (1) Pentru perioadele de stagiu de cotizare prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) şi b) la determinarea punctajului lunar se utilizează veniturile brute/nete realizate lunar de beneficiari.
(2) Pentru perioadele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. c)-e) la stabilirea punctajului lunar se utilizează salariul mediu brut sau net pe economie, după caz, din perioadele respective, potrivit legii.
(3) Pentru perioadele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. f) la stabilirea punctajului lunar se utilizează salariul de încadrare şi sporurile cu caracter permanent aferente acestuia.
(4) Pentru perioadele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. g) şi j) la stabilirea punctajului lunar se utilizează salariul minim brut sau net pe economie, după caz, din perioadele respective, potrivit legii.
(5) Pentru perioadele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. h) la stabilirea punctajului lunar se utilizează 1,5 salarii minime brute sau nete pe economie, după caz, din perioadele respective, potrivit legii.
(6) Pentru perioadele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. i) se acordă 0,57255 puncte pentru fiecare an util realizat.
Art. 10. - Determinarea punctajului mediu anual pentru persoanele repatriate din Republica Moldova care beneficiază de pensiile prevăzute la art. 1 se face prin asimilare, în condiţiile stabilite prin reglementările legale în vigoare.
Art. 11. - (1) Pentru perioade anterioare datei de 1 aprilie 2001 în care persoanele nu au avut calitatea de cadru militar în activitate, poliţist sau funcţionar public cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, în cazul în care în carnetul de muncă sau în oricare alt act prevăzut de lege au fost înregistrate salarii pe oră ori salarii pe zi, salariile lunare se vor calcula prin înmulţirea salariilor orare sau, după caz, zilnice cu numărul mediu de ore pe lună, respectiv cu numărul mediu de zile lucrătoare pe lună din perioadele respective, astfel:
a) 25,5 zile (204 ore) pe lună, pentru perioadele anterioare datei de 1 ianuarie 1978;
b) 24,5 zile (196 ore) pe lună, pentru perioada 1 ianuarie 1978-1 martie 1990;
c) 23,6 zile (189 ore) pe lună, pentru perioada 1 martie 1990-30 septembrie 1990;
d) 21,25 zile (170 ore) pe lună, pentru perioada 1 octombrie 1990-1 ianuarie 1997;
e) 21,16 zile (169,33 ore) pe lună, pentru anul 1997;
f) 21,25 zile (170 ore) pe lună, pentru anul 1998;
g) 21,50 zile (172 ore) pe lună, pentru anul 1999;
h) 21,67 zile (173,36 ore) pe lună, pentru anul 2000;
i) 21,42 zile (171,36 ore) pe lună, pentru anul 2001.
(2) În situaţiile în care, pentru o anumită perioadă care constituie vechime în muncă, anterioară datei de 1 aprilie 2001, în care persoanele nu au avut calitatea de cadru militar în activitate, poliţist sau funcţionar public cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, iar în carnetul de muncă sau în alte acte doveditoare nu sunt înregistrate drepturile salariale, la determinarea punctajului mediu anual se utilizează salariul minim pe ţară, în vigoare în perioada respectivă.
(3) Fac excepţie de la prevederile alin. (2) perioadele anterioare datei de 1 ianuarie 1963, pentru care, la determinarea punctajului mediu anual, se utilizează:
a) un punct pentru fiecare lună de stagiu de cotizare realizat în perioadele anterioare datei de 1 septembrie 1947, indiferent de nivelul drepturilor salariale înregistrate în carnetul de muncă sau dovedite ori pentru care în carnetul de muncă nu sunt înregistrate drepturile salariale;
b) un punct pentru fiecare lună de stagiu de cotizare realizat în perioadele cuprinse între data de 1 septembrie 1947 şi data de 31 decembrie 1962 şi pentru care în carnetul de muncă nu sunt înregistrate drepturile salariale şi nici nu sunt dovedite.
c) un punct pentru fiecare lună de stagiu de cotizare realizat în perioadele cuprinse între data de 1 septembrie 1947 şi data de 31 decembrie 1962, în situaţia în care, prin valorificarea drepturilor salariale din actele doveditoare, rezultă, pentru fiecare lună de stagiu de cotizare, un număr de puncte mai mic decât cel prevăzut la lit. b).
(4) În situaţia în care, pentru perioade ulterioare datei de 31 august 1947, în documentele doveditoare sunt înregistrate drepturi salariale nedenominate, acestea vor fi denominate în funcţie de reformele monetare.
(5) Prevederile alin. (3) şi (4) se aplică pentru toate perioadele care constituie stagiu de cotizare, cu excepţia perioadelor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. g) şi j).
(6) Prevederile alin. (3) şi (4) se aplică în mod corespunzător şi pentru perioadele care constituie vechime în serviciu.
Art. 12. - (1) La determinarea punctajelor lunare, pentru perioadele anterioare datei de 1 aprilie 2001, se utilizează salariile/soldele brute sau nete, după caz, astfel:
a) salariile/soldele brute, până la data de 1 iulie 1977;
b) salariile/soldele nete, de la data de 1 iulie 1977 până la data de 1 ianuarie 1991;
c) salariile/soldele brute, de la data de 1 ianuarie 1991.
(2) La determinarea punctajelor lunare, pe lângă salariile prevăzute la alin. (1) se au în vedere şi sporurile cu caracter permanent care, după data de 1 aprilie 1992, au făcut parte din baza de calcul a pensiilor conform legislaţiei anterioare şi care sunt înscrise în carnetul de muncă sau sunt dovedite cu adeverinţe eliberate de unităţi, conform legislaţiei în vigoare.
(3) Sporul de vechime în muncă care se utilizează la stabilirea punctajelor lunare aferente perioadelor în care persoanele nu au avut calitatea de cadru militar în activitate, poliţist sau funcţionar public cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, este următorul:
a) perioada 1 martie 1970-1 septembrie 1983:
- 3% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 5-10 ani;
- 5% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 10-15 ani;
- 7% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 15-20 ani;
- 10% pentru o vechime în muncă totală de peste 20 de ani;
b) perioada 1 septembrie 1983-1 aprilie 1992:
- 3% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 3-5 ani;
- 6% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 5-10 ani;
- 9% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 10-15 ani;
- 12% pentru o vechime în muncă totală cuprinsă între 15-20 ani;
- 15% pentru o vechime în muncă totală de peste 20 de ani.
(4) Pentru perioadele de după 1 aprilie 1992, sporul de vechime utilizat la stabilirea punctajelor lunare este cel înscris în carnetul de muncă sau în alte acte doveditoare.
(5) Salariile medii şi minime pe economie, brute sau nete, după caz, pentru fiecare an, utilizate la determinarea punctajului mediu anual, sunt prevăzute în anexa nr. 2 la ordonanţa de urgenţă.
(6) Pentru perioadele anterioare anului 1938, precum şi pentru perioada cuprinsă între 1939-1946 inclusiv, la stabilirea punctajului lunar se utilizează salariul mediu corespunzător anului 1938.
(7) Pentru perioadele anterioare anului 1949 la stabilirea punctajului lunar se utilizează salariul minim corespunzător anului 1949.
Art. 13. - (1) Persoanele care au contribuit la Fondul pentru pensia suplimentară cu 2%, 3%, respectiv 5%, beneficiază de o creştere a punctajului, determinat prin aplicarea următoarelor procente la punctajele lunare realizate în aceste perioade, astfel:
a) 16% pentru perioada 1 ianuarie 1967-1 ianuarie 1973;
b) 13% pentru perioada 1 ianuarie 1973-1 ianuarie 1978;
c) 14% pentru perioada 1 ianuarie 1978-1 iulie 1986;
d) 21% pentru perioada 1 iulie 1986-1 noiembrie 1990;
e) 15% pentru perioada 1 noiembrie 1990-1 aprilie 1991;
f) 14% pentru perioada 1 aprilie 1991-1 aprilie 1992;
g) 13% pentru perioada 1 aprilie 1992-1 ianuarie 1999;
h) 22% pentru perioada 1 ianuarie 1999-1 februarie 1999;
i) 17% pentru perioada de după 1 februarie 1999.
(2) Persoanele care au contribuit cu 4% la Fondul pentru pensia suplimentară beneficiază de o creştere a punctajului, determinat prin aplicarea următoarelor procente la punctajele lunare realizate în aceste perioade, astfel:
a) 26% pentru perioada 1 iulie 1977-1 ianuarie 1978;
b) 28% pentru perioada 1 ianuarie 1978-1 iulie 1986.
Art. 14. - Persoanele care au desfăşurat activităţi în locuri de muncă încadrate în grupele I şi a II-a de muncă, potrivit legislaţiei anterioare datei de 1 aprilie 2001, cele care au desfăşurat activităţi în locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite, condiţii speciale sau alte condiţii de muncă, potrivit legii, beneficiază de majorarea punctajelor lunare realizate în perioadele respective, după cum urmează:
a) cu 25% pentru perioadele în care au desfăşurat activităţi în locuri încadrate în grupa a II-a de muncă, potrivit legislaţiei anterioare datei de 1 aprilie 2001, sau în locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite, potrivit legii;
b) cu 50% pentru perioadele în care au desfăşurat activităţi în locuri încadrate în grupa I de muncă, potrivit legislaţiei anterioare datei de 1 aprilie 2001, sau în locuri de muncă încadrate în condiţii speciale, potrivit legii;
c) cu 50% pentru perioadele în care au desfăşurat activităţi în locuri încadrate în alte condiţii de muncă, potrivit legii.
Art. 15. - (1) În situaţia pensiilor de invaliditate, stagiul potenţial acordat la recalcularea drepturilor de pensie potrivit Legii nr. 119/2010 se are în vedere pentru revizuirea pensiilor conform prezentei metodologii, cu excepţia celor stabilite conform prevederilor Legii nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Stagiul potenţial reprezintă anii potenţiali acordaţi potrivit legii în vigoare la data stabilirii drepturilor de pensie.
(3) Pentru stagiul potenţial acordat celor în drept să obţină o pensie de invaliditate, punctajul anual este de:
a) 0,75 puncte pentru gradul I de invaliditate;
b) 0,60 puncte pentru gradul II de invaliditate;
c) 0,40 puncte pentru gradul III de invaliditate.
Art. 16. - (1) Pensia de urmaş se stabileşte procentual din pensia la care ar fi avut dreptul susţinătorul decedat, cu excepţia celor stabilite conform prevederilor Legii nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Pensia de urmaş se calculează din pensia pentru limită de vârstă sau din pensia de invaliditate gradul I, revizuită, la care ar fi avut dreptul susţinătorul decedat.
(3) Cuantumul pensiei de urmaş se stabileşte prin aplicarea unui procent asupra punctajului mediu anual realizat de susţinător, aferent pensiei prevăzute la alin. (2), în funcţie de numărul urmaşilor îndreptăţiţi, astfel:
a) pentru un singur urmaş - 50%;
b) pentru 2 urmaşi - 75%;
c) pentru 3 sau mai mulţi urmaşi - 100%.
Art. 17. - Pentru perioada 1 aprilie 2001 - 1 august 2007, punctajelor anuale aferente persoanelor care au avut calitatea de cadru militar în activitate, poliţist sau funcţionar public cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor nu li se aplică plafonarea prevăzută de legislaţia privind pensiile din sistemul public în vigoare în perioada respectivă.
Art. 18. - (1) Determinarea punctajului mediu anual se face pe baza datelor din dosarele de pensie existente în păstrare la casele de pensii sectoriale din Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Administraţiei şi Internelor, precum şi Serviciul Român de Informaţii.
(2) În situaţia în care în dosarele de pensionare sunt înscrise perioade care constituie vechime în serviciu, fără date referitoare la venitul realizat lunar, determinarea punctajului mediu anual se efectuează pe baza documentelor doveditoare transmise structurilor prevăzute la alin. (1).
Art. 19. - Documentele doveditoare ale cuantumurilor veniturilor realizate lunar, pe baza cărora se determină punctajele medii anuale, se transmit caselor de pensii sectoriale din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională de către centrele militare judeţene/zonale/de sector sau de către unităţile militare, instituţiile ori structurile din care au făcut parte beneficiarii pensionari, după caz.
Art. 20. - Pensiile prevăzute la art. 1 lit. a) şi b) din Legea nr. 119/2010, ale căror cuantumuri au fost stabilite prin aplicarea unor hotărâri definitive şi irevocabile ale instanţelor de judecată se revizuiesc, după caz, potrivit prevederilor prezentei metodologii.
Art. 21. - (1) Stabilirea pensiei revizuite se face prin decizie emisă de casele de pensii sectoriale din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, care va cuprinde în mod obligatoriu temeiurile de fapt şi de drept care au stat la baza revizuirii, precum şi termenul în care poate fi introdusă contestaţia.
(2) Deciziile de pensie revizuite se comunică beneficiarilor, în termen de 30 de zile de la data emiterii.
Art. 22. - (1) Împotriva deciziilor de pensie revizuite se poate introduce contestaţie, în termen de 30 de zile de la comunicare, la comisiile de contestaţii care funcţionează în cadrul Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Serviciului Român de Informaţii.
(2) Deciziile comisiilor de contestaţii pot fi atacate în instanţă, potrivit prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Procedura de contestare a deciziilor de pensie rezultate în urma recalculării este cea prevăzută de legea în vigoare la data emiterii acestora.
Art. 23. - Pentru revizuirea pensiilor prevăzute la art. 1 se autorizează entităţile implicate în acest proces, din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, să încheie contracte de prestări servicii/convenţii civile cu un număr de cel mult 25 de persoane fizice, care se repartizează prin protocol încheiat între cele 3 case de pensii sectoriale.

sâmbătă, 16 aprilie 2011

A 7-A VICTORIE A SCMD
In atentia deputatilor portocalii, rosu-alb-verzi si fara-de-lege

Doamnelor si domnilor deputati,

Din inconstienta, servilism sau de teama i-ati sprijinit pe numitii Boc si Seitan sa incalce Pilonul II al legislatiei comunitare privind legile ocupationale, sa incalce nu numai Constitutia Romaniei si legislatia europeana ci si orice principiu de drept privind neretroactivitatea legii, votand aberatiile legislative numite Legea 263 si 119/2010, ambele bazate pe legea abrogata 19/2000 si pe HG 735/2010, a carei suspendare executorie SCMD a obtinut-o inca de la 28 sept. 2010.
Pe cale de consecinta s-au emis impotriva noastra, a militarilor in rezerva si in retragere niste decizii de pensie, de doua ori nule de drept: o data pentru ca “recalcularea”, in pofida vointei noastre, s-a facut in perioada in care prin hotararea Curtii de Apel Cluj era suspendata si a doua oara pentru ca respectivele decizii de pensie au fost eliberate, in marea majoritate a cazurilor, in perioada 31 dec 2010 -7 ian. 2011, deciin afara termenului final de “recalculare” prevazut de dvs prin vot, care era 28 dec. Va atragem atentia ca prin aceste decizii ni se “nationalizeaza” doua tipuri de proprietate: gradul militar si pensia legal obtinuta in cuantum.
HG 735/2010 a fost inmormantata definitiv de Hotararea ICCJ din 7 ian. 2011 care a precizat ca suspendarea era erga omnes din 28 sept. 2010.
Guvernul a comis o noua ilegalitate emitand OUG 1/2011 prin care incearca sa legitimeze rezultatele ilegale ale HG 735 – deciziile de pensie nule de drept. Pe acestea isi propune OUG 1 sa le “revizuiasca”.
In aceasta situatie, SCMD a actionat in justitie, in mii de procese, dezlantuite pe etape, cauza fiind aceeasi – demonstrarea faptului ca OUG 1/2011 este fara obiect, propunandu-si sa revizuiasca niste decizii de pensie nule de drept. Va informam ca, in pofida ordinelor stricte primite de judecatori si a propagandei imbecile, ca procesele noastre ar fi fara obiect, pana la ora actuala am obtinut castig de cauza in fata a 6 complete de judecata: Alexandria -2, Drobeta Turnu Severin -1, Giurgiu -2, Constanta -1. Cu cataeva minute in urma, presedintele Filialei SCMD Slatina, dl. Col. (r) Dumitru DOGARU (spre regretul meu nu suntem rude) ne-a informat ca s-a pronuntat si Tribunalul Slatina in favoarea noastra. Deci 7 complete de judecata, in ciuda presiunilor, minciunilor si santajului exercitate de liderii dvs. de partid, au stabilit ca deciziile in cauza sunt nule de drept, deci OUG 1 este fara obiect.
Va pregatiti, cu aceeasi indolenta, lipsa de responsabilitate si de implicare, dovedite si pana acum, sa transformati prin votul dvs respectiva ordonanta in lege. Consideram ca este de datoria noastra sa va atragem atentia ca, daca veti comite si aceasta noua ticalosie, mai devreme sau mai tarziu, veti deveni obiectul puterii judecatoresti pe care o batjocoriti in asemenea hal si veti plati. Vom face publice listele cu cei care vor vota transformarea aberantei OUG 1/2011 in lege. Si, din acel moment, vom declansa campania de imagine impotriva dvs, in circumscriptiile electorale de care tineti.
In mod deosebit atragem atentia sustinatorilor d-lui Vasile Blaga ca acesta este momentul in care isi pot spala rusinea trecutului si in care se pot rupe prin vot de o companie care nu-i onoreaza.
Jos Guvernul! Jos legile genocidului!

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Publicat de stndumi la 01:51 Linkuri de întoarcere către această postare

miercuri, 13 aprilie 2011

...o fi o alta justitie decit cea din Suceava...mai putin colorata......!!!!!!!!!!!!!

2.04.2011

A 6-a victorie a SCMD in justitie

Un al doilea complet de judecata de la Tribunalul Giurgiu a dat ieri, 11.04.2011, verdict in favoarea noastra, pe pasul 1a. Deciziile de pensie „recalculata” pe care OUG 1/2011 se pregateste sa le revizuiasca sunt nule de drept.
Ar fi bine ca si deputatii si senatorii Puterii sa afle de la filialele SCMD ca se pregatesc sa transforme in lege o ordonanta fara obiect. Cu alte cuvinte, o ordonanta care se pregateste sa legalizeze falsul asa cum presedintele Basescu a promulgat ca lege falsul comis de Roberta Anastase prin numararea voturilor la adoptarea Legii sistemului unitar de pensii.
In acest context va anuntam ca s-a sistat trimiterea deciziilor de pensie revizuita (proces incheiat la 15.03.2011) cu exceptia cazurilor de pensii marite din burta, in special la subofiteri si maistri militari.
Intreaga reforma a sistemului national de aparare, infaptuita in vederea integrarii in NATO si UE, a fost practic aruncata in aer cu costuri enorme.
Cine va raspunde pentru modul in care a fost cheltuit inutil banul public, din oct. 2009 si pana in prezent? Cine va raspunde pentru anarhia in care a fost aruncat organismul militar, autoexclus la ora actuala din cadrul prevazut de NATO si UE?
Am redevenit tara piramidelor construite cu fundul in sus!
In ceea ce ne priveste, vor urma si alte ”succesuri”, pentru ca nu toti judecatorii sunt santajabili.

Honor et Patria! Vae victis!
PESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

marți, 12 aprilie 2011

Ce bine ne-ar sta cu un asa premier!!!!!

Musulmanilor care doresc sa traiasca dupa legile islamice li s-a pus in vedere sa paraseasca Australia , in contextul in care guvernul a tintit radicalismul intr-o incercare de a decapita potentiale tentative de atac terorist.
Citat:
"IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians."
"IMIGRANTII SI NU AUSTRALIENII TREBUIE SA SE ADAPTEZE. Asta e, va convine sau nu. Sunt satul de ingrijorarea acestei natiuni in privinta ofensarii unor indivizi sau a culturii acestora. De la atacul terorist din Bali incoace suntem martorii unui val de patriotism venit din partea majoritatii australienilor.

Aceasta cultura s-a creat in peste doua secole de zbateri, incercari si victorii a milioane de barbati si femei in cautarea libertatii.

Vorbim mai cu seama ENGLEZA, nu spaniola, libaneza, araba, chineza, japoneza, sau orice alta limba. In consecinta, daca doriti sa fiti parte a acestei societati, invatati limba!


Majoritatea australienilor cred in Dumnezeu. Asta nu e vreo aripa crestina de dreapta sau o presiune politica, ci un fapt, intrucat barbati si femei de credinta crestina, pe principii crestine, au fondat aceasta natiune, ceea ce este clar documentat. E cu siguranta adecvat a se afisa asta pe peretii scolilor noastre. Daca Dumnezeu este o ofensa pentru voi, va sugerez sa considerati o alta parte a lumii ca fiind casa voastra, intrucat Dumnezeu este parte a culturii noastre.


Vom accepta credintele voastre fara a va intreba de ce. Tot ce va cerem este sa o acceptati pe a noastra si sa traiti cu noi in armonie si bucurie pasnica.

Aceasta este PATRIA NOASTRA, PAMANTUL NOSTRU si STILUL NOSTRU DE VIATA si va vom permite orice oportunitate pentru a va bucura de toate acestea. Dar imediat ce incetati a va mai plange, vaita si ingrozi de Steagul nostru, de Onoarea noastra, de crezul nostru Crestin, de Stilul nostru de Viata, va recomand cu caldura sa profitati de o alta mare liberatate, LIBERATATEA DE A PLECA.

Daca nu sunteti fericiti aici, atunci PLECATI. Nu v-am obligat noi sa veniti aici. Voi ati solicitat sa fiti aici. Asadar, acceptati tara pe care VOI ati dorit-o."

Prime Minister Kevin Rudd - Australia

joi, 7 aprilie 2011

IN ATENTIA TUTUROR MEMBRILOR DE SINDICAT!
In situatia in care s-a primit noua decizie de revizuire a pensiilor si esti hotarit pentru a continua rezolvarea litigiului în instanță (prima instanţă tribunalul, a doua curtea de apel), trebuie să depui la filiala următoarele documente, în 3 exemplare fiecare document:
1- plicuri format A4, nescrise, se trece doar numele in creion
2- copie după contestaţia trimisă;
3- copie după confirmarea de primire a contestaţiei, în care să se vadă data şi semnătura reprezentantului comisiei de contestaţii;
4- copie după actul de identitate (copie alb-negru);
5- copie după Decizia de revizuire a pensiei recalculate, cu anexele corespunzătoare;
6- copie după ultima decizie de recalculare a pensiei (*nu depun cei care nu au primit decizii de recalculare);
7- copie după ultimul talon al pensiei recalculate (inclusiv cei care nu au primit decizii de recalculare);
8- copie după decizia veche de pensie;
9- copie după un talon de pensie cu cuantumul vechi al pensiei;
10- copie după plicul în care ai primit Decizia de revizuire, pe care să se vadă ştampila poştei cu data de înmânare;
11 -împuternicire, conform modelului aflat la filială (numai în situația în care nu există deja la filială).
Împuternicirea este obligatorie. Dosarul este preluat de avocat, numai dacă există imputernicirea inclusă în plic.
ATENŢIE: pe toate copiile se scrie: ,,Copie conformă cu originalul” şi urmează semnătura.
Plicurile cu aceste documente, (care dealtfel sint cele de la Pasul 1a-1b), se depun la filială în termen de 3-5 zile, de la primirea confirmării de primire sau data de înregistrare de la registratura ministerului (serviciului).
Dacă nu ai primit răspuns în termenul legal de 45 de zile, te prezinţi la filială pentru a comunica această situație.
Membrul de sindicat poartă cea mai mare răspundere pentru rezolvarea favorabilă a situaţiei sale!.

Presedintele Filialei

miercuri, 6 aprilie 2011

Va prezint strategia adversarilor nostri pentru anul in curs: Intrucat SCMD a rezistat atat acuzelor imbecile aduse tuturor celor care la Bucuresti sau in filialele din teritoriu s-au ilustrat in apararea obiectivelor sale, santajelor si persuasiunii (la ce mai luptati pentru ca ati obtinut pensiile inapoi si procesele voastre sunt fara obiect!...), mai mult, a ajuns temut de Putere, curtat de partide si de federatiile sindicale, puterea politica a adoptat urmatoarea strategie: Pe 07.02.2011, toti judecatorii au fost chemati la CSM si li s-a pus in vedere ca pana la schimbarea totala a jurisprudentei impotriva acelei surprinzatoare decizii erga omnes data de ICCJ, ce verdicte sa dea in litigiile cu noi: “”actiune fara obiect””. Va reamintim ca obiectul nostru este nu HG 735/2010, suspendata executoriu inca din sept. 2010, ci deciziile de pensii, nule de drept, emanate intre 20.12.2010-07.01.2011 ilegal si care fac obiectul OUG 1/2011. Daca acestea sunt declarate nule de tribunale (vezi victoriile de la Alexandria si Drobeta Turnu Severin), OUG 1 nu mai are ce sa revizuiasca, deci ramane ea insasi “”fara obiect””. Cu alte cuvinte ne aflam in fata unui clar caz de hot (Basescu, Boc, Oprea, Igas, Maior, etc) care striga hotii! In perioada urmatoare vor continua santajele (amenintari la adresa copiilor si altor rude apropiate care lucreaza in sistemul militar) pentru demobilizarea membrilor Birourilor Operative, Comitetului Director si coordonatorilor Departamentelor SCMD. Vor continua promisiunile de reactivare a membrilor din conducerea Birourilor Operative (cazul Fotache – Pitesti) acestea extinzandu-se asupra subofiterilor si maistrilor militari sub 50 de ani. Persoane multe, bani putini si pe termen scurt. Deasemenea, promisiuni de angajare ca civili la primarii, consilii locale, firmele dependente de Udrea. Dupa obtinerea rezultatului (bulversarea activitatii SCMD inainte de alegeri) vor fi dati din nou afara. O importanta masa de membri PDL si UNPR, fosti militari, vor invada, din ordin, SCMD, ascuzandu-si cu grija apartenenta politica. Vor fi cat se poate de utili filialelor si de revolutionari, pana la atingerea scopului – infiltrarea in Birourile Operative. OPSNAJ furnizeaza, la ordin, date despre retetele compensatorii, adica despre afectiunile de care sufera membrii cu greutate ai SCMD din filiale si CD. In ce scop? Putem doar sa banuim. S-au cerut si se cer in continuare date despre trecutul, prezentul si mai ales proprietatile pe care le au membrii SCMD sau familiile lor. Se cer date despre firmele pe care le au membrii SCMD si familiile lor. S-a cerut reluarea de catre infiltrati a atacurilor mizand discreditarea tuturor celor care, actinand practic in detrimentul propriilor familii, dezinteresat, zi lumina, in interesul SCMD, au obligat si obliga Puterea sa-si schimbe in permanenta planul privind distrugerea categoriei socio-profesionale a militarilor, mergandu-se pana la preluarea teatrala a unor obiective ale SCMD. De exemplu, nu SCMD in toamna lui 2010 ci noi, Oprea, in februarie 2011, am desfiintat HG 735/2010 sau ordinul M 101 (in speranta ca suntem atat de prosti incat sa nu ne punem intrebarea – la ce le-ati mai inventat daca le-ati abrogat?). Nu SCMD ci noi, Basescu, Oprea, am impus reluarea in februarie a pensiilor din decembrie si pastrarea celor crescute aleatoriu. Nu noi ci SCMD minte, nu SCMD ci noi va vrem binele, etc. Important este faptul ca le este intr-atat frica de SCMD incat, daca ne pastram coeziunea, vor merge pana la a retracta si ideea pierderii statutului nostru de militari in rezerva. Va reiesi ca, nu riposta SCMD ci bunavointa dl. Oprea ne va reda statutul. Evident, se spera ca vom fi din nou atat de prosti incat nu ne vom pune intrebarile: dar cine ne-a luat statutul? Cine ne-a facut mai intai “”asistati””, apoi “”beneficiari proveniti din …”” si, mai nou, “”foste cadre militare””? Este adevarat, avem multi disperati intrati in randurile SCMD doar de frica pierderii cuantumului pensiei. Dar majoritatea membrilor SCMD si-au pastrat intacta onoarea si demnitatea de militar si lupta de frica pierderii iremediabile a Romaniei! Concluzia noastra este ca aceasta putere a bolsevicilor portocalii, care va dezlantui in luna mai in Parlament, impotriva noastra, seria legilor “”lustratiei””, luandu-ne din nou drepturile, inclusiv de pensie, pentru ca am servit in institutii care au sprijinit regimul proclamat de ultimul comunist Traian Basescu (declarat ca atare in alegerile din 2004) –“” ilegitim si criminal””, trebuie sa cada nu maine, nu poimane ci … alaltaieri, pentru ca altfel nu va mai ramane nimic in 2012, nici din noi, nici din Tara! Vom continua asadar sa ne batem in justitie, in Parlament, in strada, inauntru si in afara tarii, pentru ca nu exista alta solutie decat victoria noastra deplina, urmata de pedepsirea initiatorilor genocidului la care suntem supusi. ”Mai bine un sfarsit cu groaza, decat o groaza fara de sfarsit!” Honor et Patria! Vae victis! Presedintele SCMD, Col. (r) dr. Mircea DOGARU

vineri, 1 aprilie 2011

vineri, 1 aprilie 2011 COMUNICATUL nr. 10 din 01.04.2011 1 - SCMD atrage atenția că ,,în laboratoarele portocalii” se pregătește un act normativ care să anuleze creșterile pensiilor recalculate. Se pare că obiectivul de economii la bugetul de stat, prin recalcularea pensiilor militarilor, s-a TRANSFORMAT ÎN EȘEC, întrucât s-au triplat sumele destinate acoperirii nivelului pensiilor recalculate. 2 – Circulă pe internet mesaje care indică faptul că președinții Curților de Apel au fost ,,instruiți”, în data de 07.02.2011, ca soluțiile date de aceste instanțe să fie în defavoarea noastră. Chiar dacă s-a desfășurat o asemenea ședință, avem încredere în magistrații care au verticalitate și care vor respecta spiritul legii, drepturile fundamentale ale omului și nu ,,sugestiile de moment”. Această otravă, picurată în sufletele noastre, ar avea ca efect descurajarea în depunerea acțiunilor noastre la tribunale pentru anularea deciziilor de recalculare a pensiilor (Pasul 1b) și deciziilor de revizuire a pensiilor recalculate, și implicit pierderea războiului cu ,,ciuma portocalie”. Față de această manevră, țintele noastre sunt și rămân: - Recâștigarea statutului de militar rezervist; - Recâștigarea cuantumului pensiei vechi; - Recâștigarea dreptului la muncă. Nimeni și nimic nu ne va opri pentru a ne recâștiga aceste drepturi constituționale. DEPARTAMENTUL JURIDIC 01.04.2011